Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Games

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Iemand die de Nintendo mini gaat halen?

    Comment


      Nee, beter sparen voor de Switch

      Comment


        Yeah ik ben ook benieuwd naar de Switch

        Comment


          Switch en die mini Nintendo zijn totaal niet met elkaar te vergelijken das nog erger dan appels met peren.

          Comment


            Mij interesseert de mini nintendo omdat het echt iets van mijn jeugd was. Dat heeft de switch inderdaad niet. Op de mini staan 30 spellen en voor 6 tientjes zeker de moeite waard vind ik.

            Comment


              Jawel gaat allebei om wat je met je geld kan doen

              Comment


                Zit nu Homefront the Revolution te spelen echt een heerlijk spel.

                Comment


                  Filmpje van Homefront geweldig spel

                  Comment


                    Nog 5 dagen en we kunnen los met Breath of the Wild. Wordt een heel weekend rondstruinen in Hyrule!

                    Comment


                      Spannend, ik heb ondertussen een filmpje van Max Payne 3 online gezet

                      Comment


                        Ah, gaaf ! Max Payne is een held ...

                        Comment


                          Hierbij nog een video van Max Payne 3 the New York Minute Game Mode.

                          Comment


                            Niet zo makkelijk als het lijkt

                            Comment


                              Zojuist ghost recon wildlands in m'n postvakkie gevonden! En dat op een vrije dag dus dat wordt vierkante oogjes

                              Comment


                                Oorspronkelijk geplaatst door PyroLunatic010 Bekijk bericht
                                Zojuist ghost recon wildlands in m'n postvakkie gevonden! En dat op een vrije dag dus dat wordt vierkante oogjes
                                Nice die ga ik kopen zodra ik me games heb uitgespeeld



                                Voor nu een filmpje van Splinter Cell Blacklist weer een top Splinter Cell spelletje.

                                Comment

                                Working...
                                X