Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Games

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Moet zeggen ben een erge fan van BF1 ( daar ook de premium van gekocht) ghost recon is voor mensen die van gtanof assassins creed houden maar dan special forces op zoek naar kartels. Erg kick spel hele grote wereld en goeie graphics maar mis wel de chaos van BF1

    Comment


      BF 1 is een super spel. Alleen jammer dat de singel player niet zo groot is.
      Ik vind red dead redemption ook een super spel. Ben ook heel benieuwd naar deel 2 hiervan.
      The Only Thing To Fear Is Running Out Of Beer

      Comment


        Ik vind Battlefield 1 anders heel snel saai worden.
        En je hebt mensen die de hele map in een vliegtuig zitten dat niet neer te schieten is vanaf de grond gaat nergens over.

        Comment


          IK doel dan ook op de singel player
          The Only Thing To Fear Is Running Out Of Beer

          Comment


            Vind battlefield 1 ook wel leuk alleen blijft bad company 2 toch mijn favoriet.
            Je bent geen echte vent,als je niet voor vuurwerk bent.

            Comment


              Op het moment speel ik veel Shadow Warrior 2, het is complexer dan Shadow Warrior 1 iets te veel zelfs.
              Maar ben erin gegroeid hierbij een paar lage kwaliteit screenshots die ik gemaakt heb.









              Comment


                Filmpje gemaakt van een aantal melee wapens, werkt nog aan het zwaarden versie

                Comment


                  Hierbij een leuk filmpje van Doom

                  Comment


                    Dat is wel even iets anders dan de tijd dat je Doom nog vanaf diskette speelde.
                    Je bent geen echte vent,als je niet voor vuurwerk bent.

                    Comment


                      Oorspronkelijk geplaatst door kwintos Bekijk bericht
                      Dat is wel even iets anders dan de tijd dat je Doom nog vanaf diskette speelde.
                      Gelukkig zijn we verder opa.
                      Hhaha dit is Arcade Mode dan moet je de combo houden, single player is niet zo.
                      Maar tis een ongelovelijk mooi spel en echt Doom in den top.

                      Comment


                        Haal hem later denk ook nog wel is op de ps4 hou wel van oldskool shooters.
                        Je bent geen echte vent,als je niet voor vuurwerk bent.

                        Comment


                          speel alleen nog maar Call of duty op ps4 :-)
                          http://www.stefandrukker.nl

                          Comment


                            Video gemaakt van alle zwaarden in Shadow Warrior 2
                            Op youtube staan de timestamps.
                            Laatst aangepast door aasamember; 6 April 2017, 17:26.

                            Comment


                              ik heb sindskort ook een ps4 om te proberen maar ik kan niet wennen aan schietspellen. ben toetsenbord en muis gewend, speel nu fifa en GTA

                              Comment


                                Oorspronkelijk geplaatst door TCDD Bekijk bericht
                                ik heb sindskort ook een ps4 om te proberen maar ik kan niet wennen aan schietspellen. ben toetsenbord en muis gewend, speel nu fifa en GTA
                                Heb ik ook gehad aantal jaren terug, maar na een paar weken was ik genezen en speel ik nu veel liever met controller.

                                Comment

                                Working...
                                X