Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Games

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Ziet er wel grappig uit maar mij een wat te hoog harry potter gehalte haha.
    Je bent geen echte vent,als je niet voor vuurwerk bent.

    Comment


      Deel 2 van Mafia was echt fantastisch en vorige week is deel 3 aangekondigd.
      Helaas zal de release pas in 2016 zijn.

      Comment


        Mafia belooft idd vet te worden. Voorlopig nog zoet met andere games, wanneer ik tijd heb, dus 2016 release vind ik prima.

        Comment


          Oorspronkelijk geplaatst door Burning Salvo Bekijk bericht
          Deel 2 van Mafia was echt fantastisch en vorige week is deel 3 aangekondigd.
          Helaas zal de release pas in 2016 zijn.

          Ik was er zelf al bang voor maar ik vind dat ze Mafia nu dus echt helemaal verpest hebben.
          Mafia 1 is het beste spel dat ik ooit heb gespeeld. Twee was minder maar toch heel gaaf.
          Alleen nu zijn ze helemaal van hun roots afgestapt..

          Comment


            S.K.I.L.L Special Force 2 is een lekkere shooter op het moment
            December here we come!

            Comment


              Ben wel heel erg benieuwd naar Mafia 3

              Comment


                Oorspronkelijk geplaatst door kwintos Bekijk bericht
                Ziet er wel grappig uit maar mij een wat te hoog harry potter gehalte haha.
                beetje wel maar tis een heerlijk spel.

                Mafia 3 zal ik zeker kopen op een gegeven moment.
                zelfde geldt voor Just Cause 3, dat word de December knaller

                Comment


                  Zelf wacht ik vol verlangen op fallout 4.
                  Nu nog lekker bezig met the witcher en dan over na fallout 4 tot in de late uurtjes
                  Even a broken clock is right twice a day.

                  Comment


                    Iemand ook zin in de nieuwe Need For Speed? De tuning is echt super diepgaand, echt niet normaal. Komt ook begin december geloof ik!
                    Zonder respect geen vuurwerk.

                    Comment


                      Ik vind alleen Burnout leuke race games
                      Kep btw Bete access voor Black Ops 3 en ik vind hem geweldig er zit genoeg innovatie in dat ik hem wel wil hebben, heb wat gameplay opgenomen in 1080 60fps met wat ik de lekkerste rifle vind.

                      Comment


                        Black Ops 3 ziet er goed uit, alleen vraag ik me echt af of het ook leuk is om te spelen. Ben begonnen met Call of Duty 2, toen Modern Warfare en daarna Modern Warfare 2, en die games waren echt top! Heb daar veel uurtjes ingestopt. Daarna echt een hele tijd niet meer gegamed en afgelopen jaar Advanced Warfare gespeeld, maar die vond ik echt heel slecht... Alles ging te snel en al die futuristische zooi past naar mijn mening niet echt bij COD... Daar speel ik wel Halo voor. Stiekem hoop ik weer op een WOII shooter.

                        Comment


                          het spel waar ik toch erg door verrast ben is until down ps4. heb alle parts gezien en wow. Wat een spel dit is normaal niet mijn soort speel en genere. Maar kippen vel. Ik kijk stiekem al uit na een vervolg.

                          Comment


                            Dan zal dit niks voor jouw zijn, vergt veel skills van je boost, muur rennen en slide skills.
                            Ik vind het spel helemaal geweldig en ik hoef niet weer een WW2 game hoor, want dat is toch allang gedaan? Als ze willen blijven inoveren moet het wel de toekomst in.

                            Oorspronkelijk geplaatst door robinhood Bekijk bericht
                            Black Ops 3 ziet er goed uit, alleen vraag ik me echt af of het ook leuk is om te spelen. Ben begonnen met Call of Duty 2, toen Modern Warfare en daarna Modern Warfare 2, en die games waren echt top! Heb daar veel uurtjes ingestopt. Daarna echt een hele tijd niet meer gegamed en afgelopen jaar Advanced Warfare gespeeld, maar die vond ik echt heel slecht... Alles ging te snel en al die futuristische zooi past naar mijn mening niet echt bij COD... Daar speel ik wel Halo voor. Stiekem hoop ik weer op een WOII shooter.

                            Comment


                              Een oldskool WWII zou ik wel kopen heb die modern/future setting ook wel gezien.
                              Je bent geen echte vent,als je niet voor vuurwerk bent.

                              Comment


                                Voor wie het nog niet doorhad, sinds gister kun je de Star Wars Beta Spelen via Origin.
                                Tot 12 Oktober kan dat nog, vind het een heerlijk spel al doet het me ook veel aan BF4 denken

                                Kep wat beelden opgenomen in 1080p 60fps


                                Helaas Kwintos nog meer future games

                                Comment

                                Working...
                                X