Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Eerste knallen al gehoord ?

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #91
    hier laatste twee dagen grote asso klappen eerst was het leuke potten etc,maaaaar de laatste dagen grote graf klappen.

    Comment


      #92
      valt nog erg mee, afgelopen jaren leek het erger...
      Senyor pirotècnic, pot començar la mascletà !!!

      Comment


        #93
        Hier in zutphen is het verdacht stil.

        Comment


          #94
          Vreemd genoeg nog amper cat 1 hier gehoord. Daarentegen wel al wekenlang veel (zware) knallen en regelmatig cakes te zien/horen.
          FIREWORKS https://www.youtube.com/user/Zinkje902

          Comment


            #95
            Bijna elke avond is het hier wel raak, dan voel je toch wel dat de grote dag er bijna aankomt

            Comment


              #96
              Hier staat al twee avonden lang kids cat 1 te stoken even verderop. Echt heerlijk die sfeer! Zelf aankomende week ook maar eens mee beginnen.

              Comment


                #97
                Oorspronkelijk geplaatst door Marc_87 Bekijk bericht
                Hier staat al twee avonden lang kids cat 1 te stoken even verderop. Echt heerlijk die sfeer! Zelf aankomende week ook maar eens mee beginnen.
                toen ik vanmiddag thuis kwam uit de kerk waren ze in de straat ook bezig met cat 1 naar zodra de zo'n onder gaat Dan..............

                Comment


                  #98
                  Hier in Wateringen alles nog erg rustig. ��

                  Comment


                    #99
                    Oorspronkelijk geplaatst door chrissie81 Bekijk bericht
                    Vreemd genoeg nog amper cat 1 hier gehoord. Daarentegen wel al wekenlang veel (zware) knallen en regelmatig cakes te zien/horen.
                    Volgens mij zitten wij in dezelfde regio, met name flinke klappen die ik dagelijks hoor

                    Comment


                      Eergister hoorde ik een cake.. In de ochtend vreemd genoeg. Verder helemaal niks!

                      Comment


                        Oorspronkelijk geplaatst door gerkie Bekijk bericht
                        Volgens mij zitten wij in dezelfde regio, met name flinke klappen die ik dagelijks hoor
                        Kan goed, ik zit in H.B.
                        FIREWORKS https://www.youtube.com/user/Zinkje902

                        Comment


                          Weinig cakes, maar veel knallen. Haast meer dan voorgaande jaren.

                          Comment


                            Af en toe een knalletje in de verte in het park. De jaren van continu knallen vanaf de herfstvakantie tot eind januari zijn wel voorbij hier.

                            Comment


                              net nog een gipsprop na een knal tegen mijn ruit gehad

                              Comment


                                Oorspronkelijk geplaatst door chrissie81 Bekijk bericht
                                Kan goed, ik zit in H.B.
                                Ikzelf in Teteringen

                                Comment

                                Working...
                                X