Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Eerste knallen al gehoord ?

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Om 7u op 2e Kerstdag een c6+ dreun afsteken om mensen wakker te maken is niet lollig. Wel fijne dreun op zich

    Comment


      Hier ook, heb al wat cakes horen en zien gaan ook hier en daar een knal en rondom mijn woning welliswaar best een berg cat1! Erg leuk

      Comment


        Hier ging het gisteravond ook behoorlijk tekeer weer hoor. Denk dat het vanaf nu niet meer minder zal worden.
        Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

        Comment


          Oorspronkelijk geplaatst door omepje Bekijk bericht
          Hier ging het gisteravond ook behoorlijk tekeer weer hoor. Denk dat het vanaf nu niet meer minder zal worden.
          hier idem dito.
          vanaf zaterdag wordt het wel feest denk ik

          Comment


            Oorspronkelijk geplaatst door omepje Bekijk bericht
            Hier ging het gisteravond ook behoorlijk tekeer weer hoor. Denk dat het vanaf nu niet meer minder zal worden.
            Ik denk het ook inderdaad, helemaal met de zeer rustige weersomstandigheden de laatste dagen van het jaar. Normaal zit er altijd nog wel dagen met harde wind/buien tussen dan merk je meteen dat er minder wordt afgestoken.
            FIREWORKS https://www.youtube.com/user/Zinkje902

            Comment


              Al weken lang hoor ik elke avond/nacht dikke knallen, gisteravond ook veel sierpotten gezien.
              [I][/I][B]De dwaas doet wat hij niet laten kan, de wijze laat wat hij niet doen kan.[/B]

              Comment


                Bij mij blijft het op wat Cat 1 vuurwerk na erg rustig. Wel toen ik gisteravond laat lekker in mijn jacuzzi aan het chillen was een tweetal harde doffe knallen gehoord. Het was wel een behoorlijk eind weg dus het was denk ik wel iets zwaarder lucht vuurwerk.

                Het is verkeerd, het mag niet maar het werkt wel erg sfeerverhogend.

                Comment


                  Laatst werd hier vlakbij een Sirens Salvo afgestoken

                  Comment


                    Woon aan de rand van een f#cking klein dorp dus lekker rustig. Hoor met honden uitlaten wel wat knallen in de grotere dorpen in de verte. Vanavond kerst bij me ouders in Eindhoven dus daar zal ik wel meer horen.

                    Comment


                      Gister kleine kutkoters op speelveld aangesproken dat ze single shots aant afsteken waren. Beweerden dat het cat 1 was. Helaas koters.

                      Comment


                        Oorspronkelijk geplaatst door TCDD Bekijk bericht
                        Gister kleine kutkoters op speelveld aangesproken dat ze single shots aant afsteken waren. Beweerden dat het cat 1 was. Helaas koters.
                        Spelbreker

                        Comment


                          Oorspronkelijk geplaatst door TCDD Bekijk bericht
                          Gister kleine kutkoters op speelveld aangesproken dat ze single shots aant afsteken waren. Beweerden dat het cat 1 was. Helaas koters.
                          Jij bent toch ook jong geweest? Beetje kattenkwaad mag toch wel?

                          Comment


                            kutkoters yessssss the Christmas spirit

                            Comment


                              Hier is het sinds de kerst echt raak en dan heb ik het niet over cat 1 maar cakes, Shells en salute,s. Heel veel knallen voor zo’n klein dorpje.

                              Comment


                                Het is hier nu lekker aan de gang, ben benieuwd hoe dit vanavond is!

                                Comment

                                Working...
                                X