Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Eerste knallen al gehoord ?

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #46
    Almere is het eigenlijk het hele jaar wel raak. Ik denk zelfs wel dat er elke maand minimaal 1 a 2 keer een dikke cake afgaat. Soms is het echt ver weg, dat je alleen de knallen hoort, maar ook achter op het industrieterrein vlakbij...
    Toevallig vanavond rond 18:00 een Singleshot (mega mine leek het wel) in de speeltuin nog geen 20 meter verderop.

    Anderhalve week geleden vroeg iemand voor een feestje en cake mee te nemen. Dus toen ging en 19 shots extreme salute de lucht in. Toch wel lekker gevoel

    Comment


      #47
      Zondagavond ging het in Naaldwijk goed los in het park, stuk of 10 dikke dreunen.

      Wel sneu, is vuurwerkvrije zone ivm kinderboerderij

      Comment


        #48
        Oorspronkelijk geplaatst door Ronaldeh Bekijk bericht
        Zondagavond ging het in Naaldwijk goed los in het park, stuk of 10 dikke dreunen.

        Wel sneu, is vuurwerkvrije zone ivm kinderboerderij
        Kan ik me dan weer zo aan storen... Ga toch ergens lekker afgelegen.
        alcohol lost niets op, maarja melk ook niet...

        Comment


          #49
          Gister allemaal nitraatjes in de speeltuin (woon dichtbij middelbare school), opzich geen probleem als ze niet steeds de boel opblazen! Daar kan ik echt slecht tegen!
          https://www.youtube.com/@mikosjepyro

          Comment


            #50
            Sinds dat de klok een uur verzet is hoor je dikwijls elke avond wel een aantal Single shots. Laatste
            week ook veel geknetter van het cat.1 vuurwerk.

            Hoor ook steeds vaker potten afgestoken worden ter gelegenheid van een verjaardag of andere gebeurtenis... Dan denk ik wel waarom in godsnaam...?
            Dit zet alleen maar meer aan tot een verbod..

            Heb er zelf niet zo'n probleem mee. Maar begrijp de mensen helaas wel die
            dit liever niet willen..
            #LaatOnsVieren.

            Comment


              #51
              Het is hier nog steeds heel erg rustig, met alleen in de weekenden af en toe een knal. Vaak ook opvallend laat, laatst nog om 03:00. Ik hoop eens wat jeugd te zien hier die verstandig Cat1 afsteken, maar over het algemeen word hier vrij weinig afgestoken helaas.
              Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

              Comment


                #52
                Hier nog vrij rustig, alleen pas vuurwerk van de kermis. Wel heel veel categorie 1 in het dorp, maar dat komt denk ik omdat er een big Bazar zit, haha.

                Comment


                  #53
                  hier constant zware knallen maar zie geen blauw op straat.

                  Comment


                    #54
                    Boem! Zojuist een kleine knal vernomen, vermoedelijk van een kanonslag o.i.d. Toch stiekem best wel sfeervol
                    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                    Comment


                      #55
                      vanavond hoorde ik ook iets en moet tog zeggen dat heb ik meteen weer een glimlach op m'n gezicht hoor..
                      Boefjes, zijn t maar wel prettig.
                      Fireworks is a lifestyle

                      Comment


                        #56
                        Hier nog erg rustig

                        Comment


                          #57
                          Af en toe in de verte van die gigantische dreunen. Dat zijn geen astronautjes zeg maar...
                          En af en toe zie ik wat sier, maar dat valt nog reuze mee.
                          Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                          Comment


                            #58
                            hier af en toe, maar vele malen minder dan andere jaren.

                            Comment


                              #59
                              Dit weekend veel knallen gehoord. Illegale knallen en Thunderkings

                              Comment


                                #60
                                Hier stookt er iemand vanavond aantal thunderkings
                                https://www.youtube.com/@mikosjepyro

                                Comment

                                Working...
                                X