Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Eerste knallen al gehoord ?

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Je merkt gelijk dat de verkoop is begonnen. Het knalt er hier al lekker gestaag door

    Comment


      Hier hetzelfde heerlijk!

      Comment


        De jeugd knalt er hier ook al op los. Allemaal leuk en aardig. Wel jammer dat er van die kutkindjes tussen zitten die het leuk vinden om vuurwerk naar fietsers te gooien. Had bijna een rotje in m'n bakkes gekregen

        Comment


          Hier veel cakes de lucht in vanavond. Ook natuurlijk de nodige single shots, knallers en cat 1. Wel minder als gisteren maar zondag is hier zo’n rustdag.

          Comment


            Hier hetzelfde ja. Minder dan gisteren omdat het zondag is. Het zal morgen wel weer los gaan vermoed ik.

            Comment


              De SGP mag haar vuurwerkstandpunt wel heroverwegen, aangezien er op zondag minder wordt geknald.
              Naja misschien een iets te overhaaste conclusie, maar jullie snappen wat ik bedoel.

              (Ik heb zelf als christen niks tegen vuurwerk afsteken op zondag, wat is mooier dan vuurwerk op de wekelijkse feestdag?)
              Ook bekend als Vuurwerk Nederland!

              Comment


                de potten die hier de lucht in gaan echt mooi en veel en het gekke is dat ik de politie overal zie rijden???. misschien zijn ze op knaltocht en laten ze de potstokers met rust wel vreemd hoor.

                Comment


                  Hier ook genoeg te zien en te horen. Kan mezelf nog redelijk inhouden.

                  Al begint het wel steeds meer te kri... Jeuken..
                  #LaatOnsVieren.

                  Comment


                    Continu van boxen tot en met single shots.. 500 grammers tot aan cat 1!

                    Heerlijk!

                    Comment


                      Hier ook flinke hoeveelheid knallen, gaat zeker nu het donker is continue door. Sfeervol, maar haalt tegelijkertijd het argument van 'het is maar 8 uur, 1 dag etc' wel nogal sterk onderuit.
                      https://www.youtube.com/user/flutsjah/

                      Comment


                        Net een rondje wezen lopen in het dorp. Elke minuut wel een knal. Ook een mooi cakeje zien afgaan.

                        Comment


                          Ben zelf net nog stout geweest. Ik heb een karton foute Junks voor een prikkie gekocht. Totaal geen burst (daardoor ook geen overlast ). Maar ben niet ontevreden over het effect war eruit komt. Het is een effect die je in geen enkele cake ziet.

                          Comment


                            Hier is het behoorlijk gekkenhuis zeg, gaat behoorlijk wat spul de lucht in. Buurjochies hele dag met cat1 in de weer, heeft wel sfeer hoor.
                            Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                            Comment


                              net Hele grote boem!!!!!!!!

                              Comment


                                ik hoorde net een shell of grote singleshot afgaan

                                Comment

                                Working...
                                X