Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Nachtbrakerstopic 28-29 december 2016

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Kruitbroeders allemaal heel veel plezier met ophalen,uitstallen en de foto's natuurlijk.
    Vanavond richting Riezebos en Karweihuis en overdag verschillende adresjes langs.
    Om 9 uur mijn eerste bestelling. Wat Tolle Lola's en Sterling Thunders ophalen.
    December Will Be Magic Again!!

    Comment


      Vannacht de eerste bestellingen opgehaald in Steenbergen, wat een topservice weer!
      Alles gekregen wat ik had besteld.

      Zometeen weer terug voor meer

      Succes allen
      https://www.youtube.com/user/Originallover

      Comment


        Inmiddels met volgepakte koffer en rugzak in de bus terug vanaf Huizen. De koffie was weer lekker :P Morgen naar Gebro voor de Vuurwerktotaal bestellingen.
        Work is the curse of the drinking class

        Comment


          Goedemorgen! Redelijk goed geslapen, was alleen wel om 7 uur wakker... Om 13:00 uur pas naar Rowy, uuugh
          Zonder respect geen vuurwerk.

          Comment


            Al vanaf 23:00 aan het crossen door t land , Groningen, Huizen & Oisterwijk gehad. Nu de regio

            Comment


              Oorspronkelijk geplaatst door SQUEAK! Bekijk bericht
              Inmiddels met volgepakte koffer en rugzak in de bus terug vanaf Huizen. De koffie was weer lekker :P Morgen naar Gebro voor de Vuurwerktotaal bestellingen.
              Ah! Dan hebben wij elkaar gesproken volgens mij. Was jij degene met zoontje die een reis-koffer mee had? Ik stond voor je in de rij

              Comment


                Nice dat mensen elkaar ook nog spreken!! Ik begin al zoveel kriebels te krijgen en ik moet morgen om 5 uur sochtends weg.. vandaag dus geen vuurwerk en ik mis het. Wie zijn er tussen 7 en 8 bij Valkje in Nijverdal?

                Comment


                  Het eerste is binnen , 100.000 klappertje van caf kunnen fixen voor 40 eu incl gratis cakie
                  Laatst aangepast door stefdeboy; 29 December 2016, 23:29.

                  Comment


                    Hahaha ja klopt! Jij had wel een dikke collectie zeg! M'n zoon was diep onder de indruk. Ik ook trouwens


                    Oorspronkelijk geplaatst door emieloss Bekijk bericht
                    Ah! Dan hebben wij elkaar gesproken volgens mij. Was jij degene met zoontje die een reis-koffer mee had? Ik stond voor je in de rij
                    Work is the curse of the drinking class

                    Comment


                      Ik wordt net wakker, en het heeft hier gesneeuwt zelfs!

                      Comment


                        De hele rit naar Leeuwarden dikke mist, maar het was het waard. Mega is echt een topwinkel. Zometeen naar Duitsland.
                        Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	20161229_112921.jpg
Vertoningen:1
Grootte:138,1 KB
ID:	1560607
                        Well, that depends...

                        Comment


                          Oorspronkelijk geplaatst door SQUEAK! Bekijk bericht
                          Hahaha ja klopt! Jij had wel een dikke collectie zeg! M'n zoon was diep onder de indruk. Ik ook trouwens
                          Haha dat was net iets minder dan de helft :P Vannacht ook nog naar Groningen geweest en na Huizen nog langs Almere.

                          Moet ik er wel bij vermelden dat dat niet allemaal voor mezelf is maar dat ik ook voor familie en vrienden heb opgehaald.

                          Jullie hadden zelf ook genoeg mooi spul!

                          Comment


                            Oorspronkelijk geplaatst door nederlandsvuurwerk Bekijk bericht
                            Ik wordt net wakker, en het heeft hier gesneeuwt zelfs!
                            Helaas het is rijp. Maar wel een hele hoop haha

                            Comment


                              Nou schuur vol hout voor de vuurton nu middag dienst op mijn werk morgen VUURWERK halen joepie.

                              Comment


                                Wow, nice! Jij gaat je wel vermaken overmorgen Ben ook dik tevreden met m'n eigen spul inderdaad, zal zo nog even een foto plaatsen. Was leuk om je ff te spreken in elk geval!

                                Oorspronkelijk geplaatst door emieloss Bekijk bericht
                                Haha dat was net iets minder dan de helft :P Vannacht ook nog naar Groningen geweest en na Huizen nog langs Almere.

                                Moet ik er wel bij vermelden dat dat niet allemaal voor mezelf is maar dat ik ook voor familie en vrienden heb opgehaald.

                                Jullie hadden zelf ook genoeg mooi spul!
                                Work is the curse of the drinking class

                                Comment

                                Working...
                                X