Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Nachtbrakerstopic 28-29 december 2016

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Gezellige boel hier midden in de nacht. Ik rijd nu met Mn dochter vanuit Enschede naar Leeuwarden

    Comment


      Zie je daar Bikkel, ik ga zo ook rijden.

      Comment


        Hier is het idd lekker druk, pff geen oog dicht gedaan over 1,5 uur gaat de wekker
        No Pyro ! No Party !

        Comment


          zostrax ff bij vuurwerkoutlet Groningen geweest en de eerste bestelling is binnen het was weer lekker druk, de rij stond bijna bij de voordeur toen ik rond 1:15 vertrok heb me ogen weer uitgekeken wat sommige aan dozen hadden

          Comment


            Gewoon geen oog dicht gedaan, over 1.5 uur de weg op. Leven op pure adrenaline deze dagen!

            Comment


              Rijd rustig hè.!! Tot straks..

              Comment


                Nou terug van eerste rit. Not Amused!
                Rowy was top. BredaVW niet. Zie onder :

                Drama. Stond bijna niemand maar duurde een uur. G v d in augustus een spectacle100 en 120 besteld. Net ophalen... 'ja sorry meneer, de 100 heb ik niet is afgekeurd'. Ja dikke l#l de 2016 ja. Ik heb nog gemaild in augustus over productiedatum en werd netjes gemaild dat 2015 op voorraad was en geleverd zou worden. Nou kreeg hem mooi niet mee. Dat was dus de 1e en tevens laatste keer Breda.

                Comment


                  Oorspronkelijk geplaatst door Bizzle Bekijk bericht
                  Nou terug van eerste rit. Not Amused!
                  Rowy was top. BredaVW niet. Zie onder :

                  Drama. Stond bijna niemand maar duurde een uur. G v d in augustus een spectacle100 en 120 besteld. Net ophalen... 'ja sorry meneer, de 100 heb ik niet is afgekeurd'. Ja dikke l#l de 2016 ja. Ik heb nog gemaild in augustus over productiedatum en werd netjes gemaild dat 2015 op voorraad was en geleverd zou worden. Nou kreeg hem mooi niet mee. Dat was dus de 1e en tevens laatste keer Breda.
                  Damn . Da's erg kut! Dat zou voor mij ook een dikke vette afknapper zijn, zouden mijn geld ook niet meer zien.

                  Comment


                    Zo maar even een uurtje liggen. Pitten zal wel niet lukken. Rond zeven uur richting kuiper. Heb er zin in!
                    Light some fireworks, and see who answers.

                    Comment


                      Slapen lukt hier nog steeds niet dus ik heb de moed maar opgegeven. Nu hoop ik dat die maat van mij die mee gaat naar Mega vuurwerk Leeuwarden zo eerder wakker is, dan kunnen we gelijk gaan. Geen zin om nog 3uur te gaan irriteren in m'n bed haha.

                      Comment


                        Waar blijven die fotoooooooos....

                        Comment


                          Lekkere sfeer hier! Na een rusteloze nacht over een half uurtje beginnen met onze trip. Eindelijk!

                          Comment


                            Veel mist op de weg dames en heren! Wees gewaarschuwd!

                            Comment


                              Na meerdere keren wakker te zijn geworden en dus slecht te hebben geslapen, gaat de dag eindelijk beginnen!

                              Comment


                                Zo ik ga te bed om half 10 de wekker om nog eens 5 winkels te bezoeken

                                Comment

                                Working...
                                X