Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Nachtbrakerstopic 28-29 december 2016

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Gelukkig mist het niet...
    Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	IMG_1409.jpg
Vertoningen:1
Grootte:117,7 KB
ID:	1560566
    Work is the curse of the drinking class

    Comment


      Oorspronkelijk geplaatst door fernando93 Bekijk bericht
      hier ook wel sowieso sinds ik op me werk sinds julie 05.00 moet opstaan ipv 06.45. En ik nog meestal pas om 23.30a0.00 Ga pitten maar vanacht mag ik met vier uurtjes blij zijn hoog uit. Maar ja dat is de kruit stress
      Ach zit een jaar of 5..6 in de ploegen ben al jaren naar de kl0ten als ik mijn vrouw moet geloven heeft het niks met de ploegen te maken maar tijdens de geboorte te hard met de tang in mijn kop geknepen door de dokter

      Comment


        Na een matige nacht is het zover!!! Over een uurtje rijden! Eerste koffie zit er in, nu douchen, vrouwlief wakker maken, de auto in en het land door!! Have fun iedereen!

        Comment


          Succes iedereen. Kijk uit op de weg
          Vuurwerkcrew.nl : Het leukste vuurwerk forum met alle info over vuurwerk!

          Comment


            Inmiddels er al een kleine 200km opzitten. Nog een klein uurtje voordat we de bus vol mogen laaien in Leeuwarden.
            Vooral in het zuiden is het behoorlijk mistig dus goed opletten allemaal!
            https://www.youtube.com/user/AKHFireworksTeam

            Comment


              Knipperdeknip

              Comment


                Gaaap! Hier ook wakker.
                Toch nog prima geslapen.
                Nu eerst een paar bakken koffie en dan naar Rotterdam om 08.00 en kan de dag beginnen
                Heel veel plezier allemaal vandaag!
                Even a broken clock is right twice a day.

                Comment


                  Nou, mijn zoon is er ook klaar voor. Op naar Nijverdal om vervolgens via Hoogeveen, Hengelo en Fleringen naar Duitsland te rijden.

                  Top2000 aan en gaan.

                  Comment


                    Oorspronkelijk geplaatst door Richardus Bekijk bericht
                    [rant]Pff, hoop dat ik die kriebels weer terugkrijg in de toekomst maar denk het niet. Voelt bijna als een verplichting om het te halen en af te steken, zonde van het geld vooral ook. Zijn veel andere duurzamer nuttiger dingen mee te doen. Lig wel van ergere dingen wakker.

                    Maar 'ns hardlopen en dan weer aan het werk. Zie op tegen het vuurwerk afhalen vanmiddag, op de fiets omdat m'n pa dood is en ik als sociopaat verder niemand over heb. Gelukkig een leuke straat waar men op m'n vuurwerk verheugt maar vorig jaar al een koter die zei "was dat alles?" terwijl er een half maandloon of meer de lucht inging eigenlijk moet ik er gewoon mee kappen. Magoe, morgenavond buurjochie helpen/leren box door te lonten. Hoop dat dat en afhalen de lol weer beetje terugbrengt, maar qua stoken heb ik alles wel gezien en gehoord tot 't grootste en zwaarste an toe...Weinig wat me nog tot jubelen brengt. Meer uit gewoonte/verslaving om weer rijtje fonteintjes, knallers, pijltjes en cakes weg te stoken.[/rant]
                    Heftig verhaal en vooral heel vervelend dat het gevoel weg is... hoop voor je dat je toch een beetje lol hebt komende dagen

                    Comment


                      Foto's ziener al goed uit heren. Bizarre collecties hahah
                      ffffffffff

                      Comment


                        Om 11 uur naar Haokan , nog ff wachte

                        Comment


                          Toch nog ff anderhalf uur geslapen na terugkomst uit groningen nu op weg naar huizen en almere.

                          Rij voorzichtig iedereen en een hele fijne dag!

                          Comment


                            We gaan zo rijden en de planning proberen af te lopen, het is mistig.... heeft ook wel wat

                            Comment


                              Heb zeer goed geslapen... toen de wekker ging dacht van jeeehhh vuurwerk halen over 10 min richting de eerste winkele

                              Comment


                                Oorspronkelijk geplaatst door mark dalton Bekijk bericht
                                ziet er top uit hoor ik gaat om 5.00 uur richting Groningen. Dan vanmiddag naar Oss dan door naar huisman
                                Oorspronkelijk geplaatst door SQUEAK! Bekijk bericht
                                Gelukkig mist het niet...
                                [ATTACH=CONFIG]31103[/ATTACH]
                                Bekend plekkie. Waar is deze foto genomen?
                                December Will Be Magic Again!!

                                Comment

                                Working...
                                X