Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Wat steek jij als eerste af 10:00 s'morgens ?

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Allereerst een fluitbakje (Neon Mosquitos) en een thunderbomb matje. Vervolgens enkele harde knallers.
    https://www.youtube.com/user/Originallover

    Comment


      Vorigjaar begonnen met een 100k mat (Red Dragon)+ een paar headbanger pijlen (lesli)
      Dit jaar weet ik het nog niet.

      Hier het filmpje er van: (eerste mat op het filmpje (de headbangers staan er helaas niet op)

      + YouTube Video
      ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.


      --pyro99
      Als vuurwerkfreak geef dan het goede voorbeeld... " draag dan een vuurwerkbril!"

      Comment


        2x Mjölnir

        Comment


          Oorspronkelijk geplaatst door pyro99 Bekijk bericht
          Vorigjaar begonnen met een 100k mat (Red Dragon)+ een paar headbanger pijlen (lesli)
          Dit jaar weet ik het nog niet.

          Hier het filmpje er van: (eerste mat op het filmpje (de headbangers staan er helaas niet op)

          movie

          --pyro99
          Zat er nou flash in de eindbom van de legale 100K?
          Zo te zien aan die flitsen.

          Comment


            Inderdaad, lijk zeer veel op flash. Ik zag al eerder een filmpje van freakpyromaniacs , met een 50K van red dragon, en het leek bij die rol inderdaad ook sterk op flash.


            De red dragon is een Nederlands Legale chinese rol. Totaal anders dan de Illegale rollen uit Belgie. Deze komt bij Lesli vuurwerk vandaan.

            Comment


              Sjongejonge, alsnog hoef ik zo'n rolletje pas als ik er geld op toe krijg. Wat een saai ding zeg.

              Comment


                absoluut dat hier geen flash in zou kunnen zitten haha, leg hem maar is naast een 100k met flash, dan weet je het meteen.
                075 zaantjee

                Comment


                  Maar iig buskruit kan nooit die flitsen geven van die eindbom van de rol in het eerste filmpje.

                  Comment


                    @ koeen, dat kan iedereen je wel vertellen dat een illegale 100K beter presteerd in elke vorm dan ook tegenover een legale rol. Maar als je goed kijkt zie je inderdaad flitsen en de knallen zijn wel goed te noemen ( in vergelijking met de rest van de rol )


                    Lijkt of een soort vorm van slechte flash, of hele goede black powder.

                    Comment


                      Oorspronkelijk geplaatst door Snutareen Bekijk bericht
                      Zat er nou flash in de eindbom van de legale 100K?
                      Zo te zien aan die flitsen.
                      Er zit geen flash in de Red Dragon 100k rol , bij de 2de rol hadden we een heel eind opgerold en nog wat extra 90s matjes +een chooet chain 60 erbij gedaan

                      Oorspronkelijk geplaatst door Richardus Bekijk bericht
                      Sjongejonge, alsnog hoef ik zo'n rolletje pas als ik er geld op toe krijg. Wat een saai ding zeg.
                      Nerderlandse rollen zijn niet super slecht ,ik vond hem beter dan ik had verwacht


                      Ohjaa ONTOPIC maar weer "wat steek jij als eerste af 10:00 s'morgens''

                      (Voor de rest kan je praten over deze red dragon 100k rol in dit topic:http://www.vuurwerkcrew.nl/forum/showthread.php?t=22597)

                      --pyro99
                      Als vuurwerkfreak geef dan het goede voorbeeld... " draag dan een vuurwerkbril!"

                      Comment


                        Oorspronkelijk geplaatst door pyro99 Bekijk bericht
                        +een chooet chain 60 erbij gedaan
                        Dat verklaart alles natuurlijk!

                        Comment


                          eerst met een groepje vrienden staan (schreeuwen) aftellen tot 10.00 en dan een mat met op het einde nitraten en een dikke knalpijl
                          http://www.youtube.com/user/DieTaskforceFlapoor

                          Comment


                            mooie gilpijl met op het eind een mooie knal, voor mij dus een sun warrior,je kan niet beter beginnen in mijn ogen
                            Vuurwerk is niet gevaarlijk, mensen zijn gevaarlijk!

                            Comment


                              Toch weer nieuwe inspiratie, hoop dit jaar met een SS&Fluit pijl te starten..
                              Mvg, Landinho

                              Comment


                                Dat gaat een mat worden en wat potten uit Duitsland.
                                1 + 1 = 3

                                Comment

                                Working...
                                X