Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Wat steek jij als eerste af 10:00 s'morgens ?

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Het beste opties lijken me dit:


    - 1 dikke dreun
    - veel knallen achter elkaar ( denk aan een mat/een rol/ etc )
    - veel fluiters achter elkaar ( denk aan een fluit cake / fluitpijlen / babypijltjes )



    Een combinatie ervan is alleen maar leuker, maar wel duurder.

    Comment


      Helaas niks, want moet van 7 tot 17.00 uur werken..... Wel neem ik een hindoe rol mee die ik om 7 uur bij mijn werk op de parkeerplaats afsteek ;)

      Comment


        Oorspronkelijk geplaatst door Bombel Bekijk bericht
        haha ik kan me enigszins wel inleven dat je je dat afvraagt. Maar als freak ben je toch niet verplicht om al om 10.00 te stoken? Zullen er vast wel meer zijn die dat niet doen. Vroeger deed ik dat wel meestal dan nog ff wat klein spul halen. Denk dat ik er overheen ben gegroeit. Neemt niet weg dat ik alleen in de avond wat afsteek natuurlijk;). Avonden ervoor kan ik toch al niet normaal slapen. Die dag lekker fris en fruitig beginnen kan geen kwaad. Drink sowieso geen koffie of iets dergelijks om me wakker te houden. Give me my rest:P

        Betreft de knallen. Maakt niet zo heel veel uit als het maar niet teveel achter elkaar zijn. Van 1 knal ben ik toch wel wakker. Beter wakker worden met een knal dan dat irritante gepiep van je wekker

        Haha okay dan , ja ik was echt verbaasd over die opmerking ik werd in 2007 om 5 over tien wakker want de wekker deed het niet echt al 10 man stonden buiten op mij te wachten met hun vuurwerk en de grootste freak staat te laat buiten ik heb me dat nooit vergeven.
        Ben ik dan de enige 20 jarige die nog 36 sloffen rotjesn, 20 sloffen pijltjes en allemaal los vuurwerk bij de 500 euro kostende potten en pijlen lijst koopt ?!? Zou toch niet , en als het wel zo is ben ik er trots op want de matten die je ervan kunt maken met wat zieke knallers ertussen zijn geweldig, vorig jaar ook 10 pakken knaltollen en een paar nitraten + bsc op het einde is geweldig !
        Ik kan met het niet voorstellen om maar ook 1 slof rotjes minder te kopen haha.
        Laatst aangepast door dikkeeric; 1 December 2011, 12:12.
        75:15:10 - En je weet wat ik bedoel !

        Comment


          ik merk wel dat de fluitbakkie's het goed doen haha.
          nee ik begin om 10uur even met een boterham met pindakaas
          en dan douchen me meisje wakker maken en dan effe op haar terras beginnen met een fluitbak van 300shots
          don't worry im fireworks crazy!!!

          Comment


            wij staan om 10 uur in de ochtend, klaar met een geladen carbid kanon.
            en zodra de klok 10 uur slaat, komt de vlam eronder.
            en dan krijg je BOEM
            Fireworks is a lifestyle

            Comment


              Oorspronkelijk geplaatst door dikkeeric Bekijk bericht
              Haha okay dan , ja ik was echt verbaasd over die opmerking ik werd in 2007 om 5 over tien wakker want de wekker deed het niet echt al 10 man stonden buiten op mij te wachten met hun vuurwerk en de grootste freak staat te laat buiten ik heb me dat nooit vergeven.
              Ben ik dan de enige 20 jarige die nog 36 sloffen rotjesn, 20 sloffen pijltjes en allemaal los vuurwerk bij de 500 euro kostende potten en pijlen lijst koopt ?!? Zou toch niet , en als het wel zo is ben ik er trots op want de matten die je ervan kunt maken met wat zieke knallers ertussen zijn geweldig, vorig jaar ook 10 pakken knaltollen en een paar nitraten + bsc op het einde is geweldig !
              Ik kan met het niet voorstellen om maar ook 1 slof rotjes minder te kopen haha.

              Haha wees gerust. wij staat elk jaar met minimaal 5 man van 10:00 tot 2:30 te knallen als een gek en we zijn allemaal ouder dan 20 (20,21,22,23,24). vorig jaar hadden we met z'n 5en 30 karton aan rotjes, babypijlen en grondbloemen dus je bent niet de enige


              Opening voor dit jaar heb ik nog geen flauw idee van, nog totaal niet over nagedacht eigenlijk (schaam) binkie project wordt ook zo gewoontjes

              Mischien paar hoogmoed tegelijk ofzo. Toch maar is snel aan het denken gaan
              Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

              Comment


                2x Zink 901
                24x Cruise Rockets (Wolff)
                1x Thunder Salute (Rubro)
                https://youtube.com/@VuurwerkBram

                Comment


                  Lidu soundbarrier denk ik...

                  Comment


                    Oorspronkelijk geplaatst door titanium Bekijk bericht
                    Haha wees gerust. wij staat elk jaar met minimaal 5 man van 10:00 tot 2:30 te knallen als een gek en we zijn allemaal ouder dan 20 (20,21,22,23,24). vorig jaar hadden we met z'n 5en 30 karton aan rotjes, babypijlen en grondbloemen dus je bent niet de enige


                    Opening voor dit jaar heb ik nog geen flauw idee van, nog totaal niet over nagedacht eigenlijk (schaam) binkie project wordt ook zo gewoontjes

                    Mischien paar hoogmoed tegelijk ofzo. Toch maar is snel aan het denken gaan
                    Haha geweldig man ! Waarom ook niet he , het is heerlijk om dikke matten te maken je kunt zoveel dingen varieren.

                    Ik ga voor een dikke home made mat van 5 meter lang met dikke knallers ertussen en een zieke eindknal daarna gewoon doorstoken.

                    Veel plezier daaro man ! Komt helemaal goed zo te zien.
                    75:15:10 - En je weet wat ik bedoel !

                    Comment


                      Oorspronkelijk geplaatst door dikkeeric Bekijk bericht
                      Haha okay dan , ja ik was echt verbaasd over die opmerking ik werd in 2007 om 5 over tien wakker want de wekker deed het niet echt al 10 man stonden buiten op mij te wachten met hun vuurwerk en de grootste freak staat te laat buiten ik heb me dat nooit vergeven.
                      Ben ik dan de enige 20 jarige die nog 36 sloffen rotjesn, 20 sloffen pijltjes en allemaal los vuurwerk bij de 500 euro kostende potten en pijlen lijst koopt ?!? Zou toch niet , en als het wel zo is ben ik er trots op want de matten die je ervan kunt maken met wat zieke knallers ertussen zijn geweldig, vorig jaar ook 10 pakken knaltollen en een paar nitraten + bsc op het einde is geweldig !
                      Ik kan met het niet voorstellen om maar ook 1 slof rotjes minder te kopen haha.
                      Ook ik ben als bijna 26 jarige ook nog aan de rotjes.
                      van af 10 uur sóchtends is het feest!
                      Wees niet bang je bent niet de enige met tig euro's aan klein spul voor overdag

                      Wat ik sochtends afsteek?
                      Denk een 100k ofzo iig een ratelband

                      Comment


                        Oorspronkelijk geplaatst door 3xh Bekijk bericht
                        Ook ik ben als bijna 26 jarige ook nog aan de rotjes.
                        van af 10 uur sóchtends is het feest!
                        Wees niet bang je bent niet de enige met tig euro's aan klein spul voor overdag

                        Wat ik sochtends afsteek?
                        Denk een 100k ofzo iig een ratelband
                        Blij om te horen ! Ik dacht al , groei je er automatisch overheen ? Maar niet dus haha. Kan ook niet want elk jaar moet ik op ze minst 2 sloffen meer hebben , ook al gaan ze niet op minder hebben is geen optie !

                        Waar stook jij dan zoal ?
                        75:15:10 - En je weet wat ik bedoel !

                        Comment


                          Ik stook in mijn omgeving vaak met een groep vrienden.
                          Ook van mijn leeftijd
                          Allemaal wel liefhebber al ben ik denk ik de grootste vuurwerk geak
                          Meestal spreken we een plek af bij vrienden.
                          (de ene jaar is het bij Piet het andere jaar bij Jan of juist bij mij)
                          Daar staan we dan zoon heledag lol te maken!
                          meestal gaan we in de middag een blokje om.
                          Even kijken wat de plaatselijke jeugd stookt.
                          Onder tussen knallen we gewoon door.

                          Ja heerlijk!!

                          Heb er alweer zin in!

                          Comment


                            Ik denk dit jaar gewoon een dutch thunder topper een zelfgemaakt knalmatje en een heel klein peilenrekje allemaal tegelijk ofzo.

                            Comment


                              Ik weet niet eens of ik vrij ben om 10:00 op 31 december. Maar als dat zo is dan steek ik als eerste mijn sigaret aan. Even genieten van mijn peukje, kijken wat de mensen in de buurt allemaal uit de kast halen om 10:00 en dan ga ik een lekkere bak koffie drinken. En meestal ga ik dan ook zelf stoken als ik geen andere belangrijkere plannen heb.

                              Comment


                                Oorspronkelijk geplaatst door 3xh Bekijk bericht
                                Ik stook in mijn omgeving vaak met een groep vrienden.
                                Ook van mijn leeftijd
                                Allemaal wel liefhebber al ben ik denk ik de grootste vuurwerk geak
                                Meestal spreken we een plek af bij vrienden.
                                (de ene jaar is het bij Piet het andere jaar bij Jan of juist bij mij)
                                Daar staan we dan zoon heledag lol te maken!
                                meestal gaan we in de middag een blokje om.
                                Even kijken wat de plaatselijke jeugd stookt.
                                Onder tussen knallen we gewoon door.

                                Ja heerlijk!!

                                Heb er alweer zin in!
                                Inderdaad, ik ben veel op dezelfe plek meer omdat daar geen mensen met de hond komen , geen auto's staan en geen huizen dichtbij zijn maar waar wel.
                                1 . Een grote lege parkeerplek is goed voor salutes en grote knallers.
                                2 . Een perfect geluid als je dingen afsteekt , zelfs kleine legale matjes knallen echt goed hard.
                                3. Er nooit iets kapot kan gaan , ja het kan maar dan moet je wel heel dom omgaan met vuurwerk haha.
                                En verder vaak naar huis me tas vullen en weer terug en soms ff een blokje om. Vind wel dat hier steeds minder gestookt word. Echt balen , maar ach je eigen dingen maken veel goed!
                                75:15:10 - En je weet wat ik bedoel !

                                Comment

                                Working...
                                X