Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Wat steek jij als eerste af 10:00 s'morgens ?

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #91
    Oorspronkelijk geplaatst door Denjo Bekijk bericht
    Hoezo erg duur?
    Ze zijn er voor rond de 5 euro, bedoel, dat is toch een prima prijs voor grond knallertje van dit niveau?
    En als je het doorlont op een weiland, hoezo zou het gevaarlijk zijn? Pak je een viscolont van 1 meter die als extra lont dient. Dan heb je zeker 30 seconden de tijd om te hollen.
    stel je budget is 100e
    nitraatjes heb ik minimaal tussen de 10 en de 20 doosjes.
    zijn er zoiezo meer dan 100knallers om te doorlonte.
    cobra's uuh
    20stuks

    tja voor een doorlont project vind ik cobra's duur ja
    Maar ag ieder zo zijn ding!

    Comment


      #92
      Het is maar net wat je er voor over hebt en waar je het voor over hebt..
      De een heeft liever voor 100euro een aantal rollen tegelijk en de ander heeft liever een paar harde knallers tegelijk

      Comment


        #93
        ik begin denk ik net zoals vorig jaar om 10:00 uur terwijl moeders voor nog in bed ligt een dikke 25.000 klapper af te steken :P

        Comment


          #94
          Heksenkring met 10 Thumping Thunders (Silver Edition) en 5 Supero's!!!

          Comment


            #95
            Meestal een hindoerol, chinese rol en paar zware knallen! verder zien we wel.

            Comment


              #96
              Willen een hoop mensen meteen gezeik hebben met zijn omgeving ofzo?

              Comment


                #97
                Paar goedkope multishots uit Duitsland en een Secret Salute.
                Je bent een rund als je met vuurwerk stunt.

                Comment


                  #98
                  Oorspronkelijk geplaatst door Jupilerfreak Bekijk bericht
                  Willen een hoop mensen meteen gezeik hebben met zijn omgeving ofzo?
                  Daar sla je de spijker op z'n kop! Waarom om 10u meteen je complete arsenaal naar buiten slepen om de buurt op brute wijze te wekken?
                  Ok, als vuurwerkliefhebber natuurlijk ontzettend leuk (vind ik ook!), maar het moet toch niet zo zijn dat je na de eerste minuut meteen gezeur aan je broek hebt hangen (en dat soort mensen zijn er genoeg op de 31e!). Dit jaar valt de 31e in het weekend, en ik denk dat de gemiddelde Nederlander niet zo staat te springen om op z'n vrije ochtendje om 10u sharp uit z'n bed gedreund te worden .
                  Ach, ik doe het al jaren wat rustiger aan als de dag begint, des te meer cakes heb ik voor de avond!

                  Comment


                    #99
                    neej Hoor gewoon los gaan om 10 uur !
                    We moeten het hele jaar wachten, en dat doe ik dan ook nettjes. Maar om 10 uur hebben ze gewoon pech !
                    http://www.stefandrukker.nl

                    Comment


                      Als de mogelijkheid daar is, ivm de werktijden bij onze winkel, komt er iets voor 10uur een rol naar buiten om de buurt mooi rood te kleuren. En tja... wakker wordt men niet van ons maar vast wel van een ander. Dus veel maakt het ook niet uit.

                      Comment


                        Oorspronkelijk geplaatst door Jupilerfreak Bekijk bericht
                        Willen een hoop mensen meteen gezeik hebben met zijn omgeving ofzo?
                        Zolang je een goede verstop plek heb voor je aparte illigale dingen en in een apart tasje is er toch niks aan de hand en kommop als het onweert vind iedereen het mooi maar een cobra 6 is gezeik krijgen met de buurt.
                        Ik weet niet waar jij woont maar hier is er nog nooit wat gebeurt met mensen of politie op oudjaar maakt het niks uit hoe hard zolang je maar niks sloopt of naar mensen gooit die de hond uitlaten , alhoewel dat ook voor 10 uur kan en voor 12 uur snachts maar dat ligt aan de persoon die de hond uitlaat

                        Het leukste is nog een oud mannetje die zweert op ze moeder dat je pas savonds mag knallen , geweldig.
                        75:15:10 - En je weet wat ik bedoel !

                        Comment


                          Ik krijg echt geen problemen hoor!
                          Mijn buurjongens doen gezellig mee!
                          Misschien steek ik wel meteen een fluitcake af...

                          Comment


                            Steer Wrestling (Breeschoten) Als ik vrij ben..... Anders word alles gewoon na 1800 uur gestookt!

                            Comment


                              Om 10:00 uur steek ik een rotje af. Tot nu toe staat er nog niks op de planning voor de opening, dus ik hou het bij wat los spul. Om 0:00 uur wil ik misschien wel een mooi project(je) gaan schieten, en daar besteed ik ook liever wat meer aan dan aan een 10:00 uur project.
                              De komende maanden minder actief op het forum.

                              Comment


                                Oorspronkelijk geplaatst door dikkeeric Bekijk bericht
                                Zolang je een goede verstop plek heb voor je aparte illigale dingen en in een apart tasje is er toch niks aan de hand en kommop als het onweert vind iedereen het mooi maar een cobra 6 is gezeik krijgen met de buurt.
                                Ik weet niet waar jij woont maar hier is er nog nooit wat gebeurt met mensen of politie op oudjaar maakt het niks uit hoe hard zolang je maar niks sloopt of naar mensen gooit die de hond uitlaten , alhoewel dat ook voor 10 uur kan en voor 12 uur snachts maar dat ligt aan de persoon die de hond uitlaat

                                Het leukste is nog een oud mannetje die zweert op ze moeder dat je pas savonds mag knallen , geweldig.
                                In grote steden staat de politie op scherp. Legaal vuurwerk afsteken kan al een hoop gezeik opleveren, met illegaal knalwerk jaag je overdags de spanning onnodig op.

                                Daarnaast gaat het er niet altijd om of de politie in kan grijpen. Er is ook nog zoiets als een sociaal aspect. Mensen en dieren moeten die dag wennen aan knallen en fluiters. Als mensen zich direct rot schrikken, dan krijgen ze de kans niet zich aan te passen aan de geluiden en spanning en is de kans erg klein dat ze nog relaxt willen reageren.
                                Sterker nog, je kan het dan zelfs asociaal noemen. En als je wilt dat mensen vuurwerkliefhebbers als asocialen zien, dan moet je ze vooral de stuipen op het lijf jagen.

                                Plus dat kinderen gewoon buiten moeten kunnen spelen overdags. Denk niet dat er veel ouders zijn die het heel tof vinden als hun kinderen buiten lopen en er allerlei figuren rondstrooien met zware knallers.

                                Wil je als vuurwerkliefhebber een relaxte sfeer hebben, houd dan ook een beetje rekening met je omgeving.
                                Laatst aangepast door Jupilerfreak; 10 November 2011, 15:12. Reden: taalfout eruit gehaald

                                Comment

                                Working...
                                X