Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

wat doe je met je vuurwerk als je het binnen hebt??

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #46
    Voordat ik thuis ben de 29e van het vuurwerk halen is het denk wel zo rond 12:00-13:00. Ik ga dan snel wat eten en vervolgens alles uitstallen en foto's maken. Direct de foto's bekijken op de computer en de mooiste uitprinten voor in mijn dossier. Uiteraard worden dan ook de eerste foto's op vwc geplaatst.

    Daarna ga ik alles weer in tassen/dozen doen. Hier wordt echter wel over nagedacht. Datgene voor 00:00 word gesorteerd en apart gezet, op de tassen/dozen zet ik opvallend dat het bedoelt is voor 00:00. De rest verdeel ik in 6 delen. zodat ik van 18:00-24:00 elk uur een deel heb wat afgestoken gaat worden. Uiteraard komen de kleinste cakes eerst aan bod en wordt het steeds heftiger. Hier ben ik vaak wel de hele middag mee bezig.

    De avond van de 29e ga ik vaak nog naar boven en zet ik mijn ramen open zodat ik het vuurwerk kan horen en neem ik alles nog een keer door en vooral veel kijken naar mijn vuurwerk. De 30e gaat ook ongeveer zo, alleen zal ik in de avond op de 30e mijn spullen voor overdag al klaar zetten. Ook hier verdeel ik het voor in de ochtend en middag.

    En de 31e steek ik het af
    Laatst aangepast door Vadha; 13 December 2010, 18:45.

    Comment


      #47
      wat doe ik er neit mee
      Superkiiiiiiiiiip, tatatataaaaaaaaaa

      Comment


        #48
        Eerst altijd helemaal 10 keer controleren (ik ben al zovaak terug moeten gaan omdat ze iets niet erin stopte ofso ), dan mooi in de kamer uitstallen zodat niemand er meer langs kan, vervolgens al m'n vuurwerk weer afdrogen omdat ik er ondertussen op heb lopen kwijlen. dan 239 foto's maken vanuit elke mogelijk hoek, met elke mogelijke hoeveelheid licht, witbalans, sluitertijd, special effects.. zo'n beetje alles wat er maar mogelijk is op het gebied van fotografie.
        Dan alles in de goede afsteek volgorde zetten, evn. voorbereidingen voor projectjes klaarleggen.
        dan alles naar mn slaapkamer slepen, want ik durf het niet alleen te laten.

        En 31 dec afsteken natuurlijk!
        [URL="http://forum.vuurwerkcrew.nl/showpost.php?p=349776&postcount=15"][B]Hansiepower's dummiecollectie.[/B]<Klik! [/URL]

        Comment


          #49
          29ste om 9.00 vuurwerk ophalen
          Daarna alles goed leggen maar alles nog mooi in de verpakking laten liggen
          30ste Lekker nog uitslapen (lukt nooit) daarna alles uitpakken en verdelen over: Ochtend
          Middag
          en Avond
          31ste om 8 uur naar buiten en dan knallen
          Geniet vandaag want wie heeft er jouw beloofd dat er een morgen is?

          Comment


            #50
            Ik kijk eerst overal apart naar, dan foto's apart maken collectiefotos maken en daarna in een kartonnen doos tot de dag
            Superkiiiiiiiiiip, tatatataaaaaaaaaa

            Comment


              #51
              Oorspronkelijk geplaatst door Dragonforz Bekijk bericht
              Tuurlijk. Dat doe ik ook elke dag
              Mooi leven heb je dan zeg.
              Geloof je alles wat je leest of neem je soms iets wel eens met een korreltje zout?

              Comment


                #52
                vooral verpakkingen open maken zodat het op D-Day niet in de avond hoeft

                plastic van cakes
                plakbandjes van doosjes met losse knallers
                en karton wegscheuren

                op een hele mooie artistic way opstellen en soort bij soort,
                cake's eventueel bundelen voor een mooi effect

                voor de rest is het kijken en de spanning bedrukken
                [B][U]ÜBERTITANIUMBLITZSHELLCOBRAGRANAAT 6G [/U][/B]

                Comment


                  #53
                  Alles 20x bekijken dan een foto maken het op vwc/avp zetten.Het verdelen in ochtend,middag,avond,12 uur.En een 10 uur project bouwen.

                  Comment


                    #54
                    ik laat alles lekker in gepakt zitten dan heb je nog de kans om het uit het raam te gooien hahaha stel je voor zeg uit gepakt en wel en het gaat af door een vallende kaars ofzo
                    don't worry im fireworks crazy!!!

                    Comment


                      #55
                      - Winkels afhalen (Trip naar Duitsland)
                      - Thuiskomen
                      - Uitladen
                      - Uitpakken
                      - Bij zijn vriendjes uit Belgie neerzetten
                      - Op de foto met mijn cakes
                      - Sorteren Doorlonten blablabla
                      - Dikke lol hebben die 2 dagen
                      - AFSTEKENEEEE
                      I <3 Zippo

                      Comment

                      Working...
                      X