Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

wat doe je met je vuurwerk als je het binnen hebt??

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #31
    Oorspronkelijk geplaatst door Pyro-Wes Bekijk bericht
    - Ophalen (zo vroeg mogelijk altijd)
    - In de auto gooien
    - Terug naar huis rijden
    - Uitladen
    - Uitpakken
    - Alles per stuk bekijken
    - Alles mooi neerzetten voor de collectiefoto
    - Sorteren, ochtend, avond, 00:00 en projecten
    - Beginnen aan projecten maken
    - Foto's maken van de uiteindelijk projecten
    - Foto's posten op VWC
    - Nieuwe producten stiekem toch even testen
    - Kijken, kijken, kijken
    - 31e 09:59:59 KNALLEN!
    Oorspronkelijk geplaatst door ootjo Bekijk bericht
    ik haal het pas de avond van de 30 op en dan ga ik alles goed nakijken of het klopt en daarna natuurlijk foto's ervan maken voor het form en de avond er nog een paar keer naar kijken en mischien nog wat meer foto's maken en de volgende dag om 9:59:59 KNALLEN
    Je mag nog niet om 9:59:59 afsteken he

    Comment


      #32
      Als je het om 9:59:59 aansteekt is het wel goed

      Comment


        #33
        Waarschijnlijk zal niemand gaan zeuren als je het een minuut te vroeg afsteekt. De klok van iedereen staat toch iets anders. Ik kon het gewoon niet laten om een beetje irritant te zijn

        Comment


          #34
          Haha als je dan toch "irritant" wil zijn dan kan ik dat ook
          9:59:59 is geen minuut te vroeg maar één seconde
          Remember, Remember The 31st Of December

          Comment


            #35
            Héhé, gaat lekker hier jongens..!

            Vuurwerk afsteken mag vanaf 10 uur s'ochtends. Daarom staan we allemaal om 5 voor 10 al buiten met een aansteeklont te smachten naar het sissende geluid van het eerste officiele knalletje dat van je eigen vuurwerk afkomt! Ik kan er niet meer op wachten, helaas duurt een maand nog lang!

            Comment


              #36
              Nou.. Mijn vuurwerk word de 29e door mijn pa opgehaald omdat k dan zelf op stage keihard aan het werken ben..
              Dan kom ik ergens om 0400 snachts thuis dan zal ik het waarschijnlijk even snel bekijken en de 30e gaat er pas echt aandacht aan gegeven worden..
              Dan word het bekijken en dusdanig uitpakken dat ik overdag niet met koude handen sta te *****n maar wel in de verpakkingen laten zodat ik een overzicht heb van wat op is en wat niet.. (snap je het nog?)

              Nja dat dus

              Comment


                #37
                eerst alles netjes neerzetten, dan kwijlend ernaar kijken:P, dan alle doosje open maken en alles rustig bekijken, en dan filmpjes en foto's maken

                Comment


                  #38
                  eerst efe leker uitstalen / soorteren.
                  dan begine met mijn doorlont projectje.
                  :bye:

                  Comment


                    #39
                    Eerst even wat eten (neeeee, niet het vuurwerk xd) , van te voren niet gedaan door de spanning. Dan ga ik alles op me kamer zetten, maar nog niet uit de dozen/tassen halen. Ik maak foto's wanneer het nog in de tassen zit. Als dit gebeurt is, haal ik alles eruit en ga het netjes neerleggen voor de collectiefoto's. Daarna alle foto's op VWC zetten. De rest van de dagen ga ik alleen maar kijken naar m'n vuurwerk en op internet kijken naar vuurwerk, haha. Natuurlijk kan ook ik het niet laten om af en toe een singleshotje of een pijltje de lucht in te laten gaan!

                    Comment


                      #40
                      Op-eten!Ben vuurwerkmonster i.p.v koekiemonster!
                      [B]We stelen de show daarom denk je dat we dieven zijn![/B]

                      Comment


                        #41
                        Oorspronkelijk geplaatst door Jupilerfreak
                        Ik word helemaal gek dan

                        Ik heb geprobeerd dit met hints weer te zeggen, maar ik struikelde steeds over het aantal lettergrepen...

                        Of ik knettergek ben? Oordeel zelf maar!

                        Tuurlijk. Dat doe ik ook elke dag
                        Laatst aangepast door Torrr; 3 December 2010, 21:27.

                        Comment


                          #42
                          Ik geef elk stukje vuurwerk ,een dikke vette zoen!

                          Nee, ik stal het enormmm netjes uit, veeel foto's, en dan op vwc en avp zetten.
                          eea testen, oa de nieuwe producten.
                          De 30e lekker projecten maken, en natuurlijk weer een eea testen

                          Comment


                            #43
                            Ik kan wel even samenvatten hoe het er vorig jaar aan toe ging. Ik verwacht iets vergelijkbaars voor dit jaar

                            Met drie freaks in de vuurwerkwinkel gewerkt. De 31ste 's avonds rond 6 uur je bestelling uitzoeken. Een moeder bellen om te zeggen dat ze de auto kan komen brengen. K.UT! Die auto is klein! Twee keer rijden dan maar!
                            Om 7 uur 's avonds (de 31ste dus pas) eindelijk je eerste en enige vuurwerk in huis! Gauw in de gang en in de woonkamer fl!kkeren. Complete chaos van dozen, zakken, los vuurwerk... Maar eerst eten! Een klein rustpuntje in de drukke dag.
                            Na het eten (waren natuurlijk in 15 minuten uitgegeten) druk druk druk! De één sprint naar buiten om het eerste potje aan te steken. De ander pakt de zooi uit. Een derde stalt alles uit voor de foto. Af en toe iets op straat afsteken, maar ook snel wat doorlonten. Tsja, wanneer kun je dat anders doen?
                            Zodra ik het binnen heb, is het meteen vol aan de bak! Ik wil nog doorlonten, maar tegelijkertijd wil ik ook niks missen van oudjaarsavond!
                            Laten we lekker link gaan doen!

                            Comment


                              #44
                              altijd apart sorteren voor ochtend ,middag en avond .
                              en natuurlijk fototje ervan maken
                              kijk op www.mxpicsyael.nl voor foto's met o.a. ook vuurwerkfoto's

                              Comment


                                #45
                                Oorspronkelijk geplaatst door DarkSoul Bekijk bericht
                                Ik kan wel even samenvatten hoe het er vorig jaar aan toe ging. Ik verwacht iets vergelijkbaars voor dit jaar

                                Met drie freaks in de vuurwerkwinkel gewerkt. De 31ste 's avonds rond 6 uur je bestelling uitzoeken. Een moeder bellen om te zeggen dat ze de auto kan komen brengen. K.UT! Die auto is klein! Twee keer rijden dan maar!
                                Om 7 uur 's avonds (de 31ste dus pas) eindelijk je eerste en enige vuurwerk in huis! Gauw in de gang en in de woonkamer fl!kkeren. Complete chaos van dozen, zakken, los vuurwerk... Maar eerst eten! Een klein rustpuntje in de drukke dag.
                                Na het eten (waren natuurlijk in 15 minuten uitgegeten) druk druk druk! De één sprint naar buiten om het eerste potje aan te steken. De ander pakt de zooi uit. Een derde stalt alles uit voor de foto. Af en toe iets op straat afsteken, maar ook snel wat doorlonten. Tsja, wanneer kun je dat anders doen?
                                Zodra ik het binnen heb, is het meteen vol aan de bak! Ik wil nog doorlonten, maar tegelijkertijd wil ik ook niks missen van oudjaarsavond!
                                lijkt mij totaal niks om op de 31ste nog moeten te werken
                                ik zelf zorg dat ik de 29 30 31ste vrij heb ^^
                                :bye:

                                Comment

                                Working...
                                X