Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

wat doe je met je vuurwerk als je het binnen hebt??

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    wat doe je met je vuurwerk als je het binnen hebt??

    ik zou wel eens willen weten wat mensen doen als ze hun vuurwerk binnen krijgen.
    bij jij er zo een die alles uit pakt.
    of eerst foto's maakt.
    of gewoon de heletijd aan het bewondere is.

    als ik het binnen heb, doe ik altijd ff wat foto's maken ( of filmpje ) en dan alles uitpakken, al het plastic er af en papier.

    wat doe jij met je vuurwerk??
    hah neuj da gebeurt nie da verbod

    #2
    wat zijn de mogelijkheden?

    Comment


      #3
      Als alles binnen is eerst een foto als het allemaal nog verpakt is. Daarna alles op een relatief veilige plek zetten. En rustig de dingen uit zoeken die ik in projectjes wil doen en ze maken. af en toe toch weer even kijken en mezelf proberen in te houden niks af te steken voor 31-12 10:00u
      ..

      Comment


        #4
        Ik ben allereerst heel erg blij, nodig vervolgens wat vrienden uit om wat op te scheppen, maak wat foto's, uiteindelijk steek ik het af en film het!

        Zo, dat doe ik als mijn vuurwerk binnen is!

        EDIT: ik ga dit jaar ook nog eens knutselen met wat romeinse kaarsen. (waaierdoos!)
        Laatst aangepast door *Vuurwerkfreak; 29 November 2010, 20:04.
        Offline!

        Comment


          #5
          Ik berg het eerst op om er van af te blijven. Dan tover ik het tevoorschijn op 31 december en maak ik eerst een collectie foto. Vervolgens bekijk ik de meeste producten en daarna maak ik een indeling in wat overdag, in de vooravond, om 00:00 uur en daarna gestookt gaat worden.
          En daarna sla ik de delen weer op en ga vrolijk stoken

          Comment


            #6
            ik pak het eerst uit. dan maak ik een filmpje, en dan toch even wat uitproberen dan zet ik eht in een bak zodat ik afentoe wat af kan steken

            Comment


              #7
              Alles controleren is het eerste wat ik doe! Dan leg ik alles op merk/collectie... Dan nodig ik de mensen uit die er ook veel interesse in hebben en ***len we wat over de producten enz.

              En dan ga ik ernaar kijken heel veel kijken tot kwijl in me bek!!! Haha en af en toe wat afsteken natuurlijk... en foto's maak ik meestal ook nog even.

              Groetjes,
              Een echte Leerdammer eet kaas.

              Comment


                #8
                sorteren. kijken of alles klopt. dingen uitvissen die ik nodig heb voor projectjes. en dan kijken kijken kijken. foto's maken. en sorteren in tassen voor bepaale tijden. bijv. van 10.00 tot 12.00

                Comment


                  #9
                  Alles bij elkaar zetten, foto maken en dan snel de illegale dingen weer wegzetten
                  Mijn collectie staat namelijk altijd gewoon in de huiskamer al vanaf 29 december, dus als er politie naar binnen kijkt (of een naaiende vuurwerkhater) wil ik niet de sigaar zijn.

                  Comment


                    #10
                    ik gooi het gelijk weer weg..

                    Comment


                      #11
                      Oorspronkelijk geplaatst door Sunseeker Bekijk bericht
                      ik gooi het gelijk weer weg..
                      Ik ook (wanneer ik het heb aanestoken).

                      Comment


                        #12
                        Eerst ff aandachting bekijken, foto's maken, misschien een beetje afsteken. XD
                        Avond voor oud en nieuw het grootste gedeelte uitpakken.
                        [url]http://www.youtube.com/user/djtdestech[/url]

                        Comment


                          #13
                          Ik zal het dit jaar niet allemaal zo uitgebreid op de foto kunnen zetten. 29 en 30 december elders in het land verblijven waardoor ik pas op 30 december s'nachts mijn vuurwerk thuis heb staan. Dan heb ik 2 hele lange dagen achter de rug dus zal ik lekker gaan slapen wanneer ik thuis ben. En als ik wakker word, is het waarschijnlijk alweer zo laat dat ik er vandoor moet. Maar wie weet, misschien loopt het anders en komt er dit jaar weer een mooie reeks foto's.

                          Comment


                            #14
                            Ik pak het uit, maak foto's van alles (vorig jaar niet gedaan), en stop alles in dozen met de namen erop van wat er in zit. Een deel lont ik door of verwerk ik in projecten. Het nakijken doe ik in de winkel al.
                            Sinds kort ben ik ook begonnen met een data-baseje aanleggen van alle stukken vuurwerk (die ik ooit heb gehad) Daar vul ik data in als afmetingen, tube sizes en prijs per 10 gram kruit.

                            Comment


                              #15
                              Ik haal het de 29ste op bij de winkel, daarna ga ik thuis alles netjes uitpakken en mooi neerzetten, foto's maken van alles appart en van de hele collectie. De rest van de 29ste ga ik er naar kijken. De 30ste moet ik de hele dag werken. Dan de 31ste alles in tassen om af te steken!!
                              1 + 1 = 3

                              Comment

                              Working...
                              X