Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Wat steek jij als eerste aan om 10:00?

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Binkie project! en fluit project.

    (stiekem begon ik met een bsc italia, was de overbuurman niet zo blij mee, ruiten lagen er namelijk uit)
    Vuurwerkland AVRI: www.avri-vuurwerkland.nl

    Comment


      Oorspronkelijk geplaatst door Knalgoedvuurwerk Bekijk bericht
      Binkie project! en fluit project.

      (stiekem begon ik met een bsc italia, was de overbuurman niet zo blij mee, ruiten lagen er namelijk uit)
      bij ons viel die meter van een raam, enkel glas.. en het raam ging er niet eens uit.. zelfs niet met Cobra6 midden op straat

      vraag me af hoe je dat voor elkaar heb gekregen
      Het leven duurt te kort maar een jaar te lang!

      Comment


        Oorspronkelijk geplaatst door Xplode Bekijk bericht
        bij ons viel die meter van een raam, enkel glas.. en het raam ging er niet eens uit.. zelfs niet met Cobra6 midden op straat

        vraag me af hoe je dat voor elkaar heb gekregen
        Ik had hem in een paadje gegooit, zijn bovenraam was gesprongen, van de badkamer. Denk dat de druk die opsteeg weg wilde, maar dat kon niet in het paadje, waardoor de ramen het begeven hebben denk ik?
        Vuurwerkland AVRI: www.avri-vuurwerkland.nl

        Comment


          Oorspronkelijk geplaatst door Knalgoedvuurwerk Bekijk bericht
          Binkie project! en fluit project.

          (stiekem begon ik met een bsc italia, was de overbuurman niet zo blij mee, ruiten lagen er namelijk uit)
          Overdrijven is ook een vak...
          ffffffffff

          Comment


            Oorspronkelijk geplaatst door hardcore0438 Bekijk bericht
            Overdrijven is ook een vak...
            Haha nou ik lieg toch echt niet hoor. Niet dat ik er nou zo trots over ben ofzo, maar het is gebeurd. En gelukkig vatte de buurman het sportief op.
            Vuurwerkland AVRI: www.avri-vuurwerkland.nl

            Comment


              Oorspronkelijk geplaatst door Knalgoedvuurwerk Bekijk bericht
              Haha nou ik lieg toch echt niet hoor. Niet dat ik er nou zo trots over ben ofzo, maar het is gebeurd. En gelukkig vatte de buurman het sportief op.
              Er is geen enkele knaller waar de ruiten er uit gaan. Tenzij de knaller tegen of vlak naast het raam is gelegd maar dan ben je gewoon erg dom bezig.
              Mijn nieuwe youtube-kanaal:[url]http://www.youtube.com/user/PyrocrewVlissingen[/url]

              Comment


                Oorspronkelijk geplaatst door jorisman Bekijk bericht
                Er is geen enkele knaller waar de ruiten er uit gaan. Tenzij de knaller tegen of vlak naast het raam is gelegd maar dan ben je gewoon erg dom bezig.

                Okee het is al duidelijk dat jullie mij niet geloven. Hoeft ook niet.
                Nee had hem niet tegen de ruiten aangelegd omdat het natuurlijk niet mijn inentie was om hem eruit te knallen.
                Vuurwerkland AVRI: www.avri-vuurwerkland.nl

                Comment


                  Oorspronkelijk geplaatst door Knalgoedvuurwerk Bekijk bericht
                  Binkie project! en fluit project.

                  (stiekem begon ik met een bsc italia, was de overbuurman niet zo blij mee, ruiten lagen er namelijk uit)
                  Sprookjes vertel je maar in de Efteling vriend, de cobra's lukt da niet eens ;)

                  Comment


                    Ramen eruit? Tegenwoorden heeft bijna iedereen dubbelglas dat de warmte binnenhoudt als je een Cobra 6 ernaast legt krijg je hooguit barsten
                    I <3 Zippo

                    Comment

                    Working...
                    X