Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Wat steek jij als eerste aan om 10:00?

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Oorspronkelijk geplaatst door barroci Bekijk bericht
    het zal worden smorgens om klokslag 10.00
    1x 100.000 klapper van horsebrand 1/1
    10x 4inc salute (white-lotus)
    en dan ben niet alleen ik, maar ook heel de kempen wakker denk whahahhahah lol.
    greets barroci cioa.
    Ik denk dat je mij wakker hebt gemaakt met die 4inch salutes. Ik ben vanmorgen wel wakker geworden van 10 salutes iig
    [U]Het[/U] is weer bijna zover!

    Comment


      Hier mijn 10.00uur projectje.... Denk dat ze wel wakker zijn geworden.
      + YouTube Video
      ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
      Laatst aangepast door robdewit79; 31 December 2010, 14:16.

      Comment


        Cobra6 2g, rol ik m over het ijs.. Gaat ie uit.. Alsnog opnieuw aangestoken en gelijk een boze buurman!
        VwStunter schreef op dinsdag 1 september 2009 om 00:23: Dikke lawine pijl pot van zena!

        Comment


          Hoogmoed klonk goed om 10u
          [B]Bigger, Harder, Louder![/B]

          Comment


            ik stak vannochtend een doorgelont pakje binkies de lucht in, was wel geinig, eerst ging er eentje af daarna volgde er 5 tegelijk

            paar minuten later stond iedereen buiten

            zwager begon met een zink 901

            Comment


              + YouTube Video
              ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
              ffffffffff

              Comment


                Zoals ieder jaar: 3x Zink 901 Altijd leuk.
                [COLOR="Red"][B]Shell=Stuk vuurwerk wat d.m.v een stijglading in een mortier word afgeschoten.
                Mortier=Buis waar de Shell in word afgeschoten[/B][B].[/B][/COLOR]

                [B][COLOR="Green"]Een Mortier is geen Shell en een Shell is geen Mortier.[/COLOR][/B]

                Comment


                  Wat een project jongens, echt CHAAOSSS! ( Heb het over ons project van vanochtend haha )

                  Comment


                    10 uur ging niet lukken aangezien ik in een vuurwerkwinkel aan het werk was.

                    Zijn om 5 uur dicht gegaan en hebben toen het volgende onder genot van bier en campagne afgestoken:

                    1x extreme salute
                    1x full loaded pot
                    1x mystic world
                    1x energy bomb
                    1x crossfire
                    1x super 500

                    Was ons verlate 10.00 projectje

                    Comment


                      Het was als volgt;
                      2x Cruise Rocket
                      1x Lord of Thunder doorlontprojectje (8x)
                      1x 10.000 ratelband (opgerold)

                      Comment


                        Geld 10 uur s'avonds ook

                        + YouTube Video
                        ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.


                        Maar goed zoals gewoonlijk begin ik 10 uur smorgens altijd met enkele matten

                        + YouTube Video
                        ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.


                        + YouTube Video
                        ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.


                        + YouTube Video
                        ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.


                        + YouTube Video
                        ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

                        Comment


                          Om 10 uur 1e knaller van de dag, een fenix nitraat, en bij de overburen gaat gelijk het autoalarm af.
                          NOł

                          Comment


                            1x 100.000 (Triplex)
                            10x 2,5" Thunderstorm
                            9x 4" White Lotus
                            20x 3" White Lotus
                            1x Screeming Cake van Pro-Line

                            Filmpjes volgen in de loop van de week.

                            Comment


                              Had deze keer een 100.000 Horsebrand hehehehe maar had het gedaan om 7:30......
                              Buurt boos mensen dreigen met politie bellen en zeggen dat ze hier voor hun rust waren (Was in een vakantiepark met mijn beste vriend bedoelt om GEEN Vuurwerk af te steken heheheheheheheh )
                              I <3 Zippo

                              Comment


                                Gelukkig hebben we nog wat maanden om hier over na te denken.

                                Een harde opening zonder je maten zuigt. Mocht ik thuis zijn, dan overweeg ik eens met iets kleins te openen.

                                Comment

                                Working...
                                X