Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Wat steek jij als eerste aan om 10:00?

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Oorspronkelijk geplaatst door ylke Bekijk bericht
    En dat gaat hard, zo'n melkbus
    Hoe groter hoe harder. Hij zal carbid bedoelen Marco!

    Comment


      Projectje met rond de 40 singleshots ,gevolgd door 2 Joker1 pijlen , en als finale: 2 Salute's 4 inch.

      Comment


        Ik begin niet echt met iets speciaals maar ik denk een nitraatmat ofzo wel lekker even goed knallen
        Geniet vandaag want wie heeft er jouw beloofd dat er een morgen is?

        Comment


          Oorspronkelijk geplaatst door ylke Bekijk bericht
          En dat gaat hard, zo'n melkbus
          Ik steek het lontje van het opengebroken rotje aan die in het gaatje van de met acetyleengas gevulde melkbus zit.
          Zo beter?
          moet je nou zo zeiken? dat lijkt me toch wel logisch ofniet?

          Comment


            Dat word denk ik een aansteeklont Daarna gewoon wat knalzooi. 's Avonds komt het sier pas tevoorschijn.

            Comment


              gewoon een vlindertje uit mijn raam als ik rond half 11 wakker word
              Superkiiiiiiiiiip, tatatataaaaaaaaaa

              Comment


                als aller eerste een kaars om me warm te houden ik wil meestal zoveel mogelijk besparen voor de avond. allowel dat dit jaar niet echt nodig zal zijn met de hoeveelheid we gaan halen
                Freak 4 Life

                Comment


                  Wij tellen altijd af tot 10.00 uur en dan beginnen we met wat rollen en lekker knallers.

                  Comment


                    Meestal heb ik op de dag van het vuurwerk afhalen (30 Dec) al een Single shotje gelanceerd bij thuiskomt.

                    Maar op 31 Dec, 10 uur steek ik toch wel een matje van 500 af :P en wat single shots op het einde.

                    Comment


                      silver thunder in een combi met een n.t.b. fluitbak. ;)
                      Make life fun ;-)

                      Comment


                        Ik ben nu inmiddels 23 dus voor mij wordt het niet meer de hele dag stoken. Maar om 10 uur doe ik zeker mee! Wat ik precies nog ga doen weet ik nog niet. Heb een hele hoop plannetjes. Maar om 10uur knal ik er zeker wel even op los!

                        Comment


                          fluitpotje

                          Comment


                            Oorspronkelijk geplaatst door blackpowder Bekijk bericht
                            silver thunder in een combi met een n.t.b. fluitbak. ;)
                            n.t.b... niet te betalen? Fluitbakken zijn vaak niet te betalen namelijk.

                            Comment


                              4 inch salute white lotus denk.

                              Comment


                                Waarschijnlijk toch even een mat aflaten.
                                Freak 4 Life

                                Comment

                                Working...
                                X