Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Transbomber

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Oorspronkelijk geplaatst door Hurm Bekijk bericht
    Het zijn ook geen bosjes lont dat je ziet. Je moet in de hoeken (bij het hoofdlont en het reservelont) voorzichtig het karton/papier een beetje weghalen. Dan zie je (als het goed is) op een gegeven moment 6 lonten naast elkaar.
    Is dit niet aanwezig, dan heb je inderdaad niet het Rubro doorlontsysteem.
    Heb dit bij één box gecheckt en daar zag ik geen rijtje van meerdere lontjes.
    Maar ga er morgen mee aan de slag, en dankzij al jullie fantastisch hulp en tips gaat dat wel lukken nu!

    Comment


      Kun je na dit jaar meteen je nickname aanpassen ...

      Comment


        Wat een verschillen in al die Rubro boxen.. De ene is strak vastgelijmd de ander half.. De ene heeft daarbij het compoud systeem en de ander weer niet. Daarom gewoon in alle gevallen alles losgepeuterd en onderaan doorgelont dan is het iig altijd goed! En een hoop snelont erbij voor nog wat eigen projectjes ��

        Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	117A66D2-C50E-47E4-9D6A-972A7F8EDCDF.jpg
Vertoningen:1
Grootte:196,2 KB
ID:	1565160


        Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	9436EE60-1107-4869-B3E4-1C47C2971D46.jpg
Vertoningen:1
Grootte:124,4 KB
ID:	1565158

        Comment


          Bij mij zitten ze vast, kartonnetjes er tussen (loopt dus niet buitenom) en bosjes lont zijn aanwezig.

          Comment


            Oorspronkelijk geplaatst door Absolutbeginner Bekijk bericht
            Heb dit bij één box gecheckt en daar zag ik geen rijtje van meerdere lontjes.
            Maar ga er morgen mee aan de slag, en dankzij al jullie fantastisch hulp en tips gaat dat wel lukken nu!
            Je ziet dus niets he, je moet voelen

            Comment


              Oorspronkelijk geplaatst door bonbridge1 Bekijk bericht
              Je ziet dus niets he, je moet voelen
              Bij mij zaten ze er niet... 2017 Batch
              Ik had nog 2 Boxen van Rubro, De 6 Elements en de 4 Seasons en daar zaten ze wel..


              Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	IMG_4012.jpg
Vertoningen:1
Grootte:133,6 KB
ID:	1565169

              Comment


                Heb zelf nog de 2016 versie. Even gecontroleerd of alle lontjes op de goede plekken zaten door het papier een beetje weg te trekken. Alles zat op de goede plek, dus heb verder niks meer doorgelont. Ben benieuwd. Resultaat wordt uiteraard geüpload

                Comment


                  Dit jaar nog 2x een 2016 versie weten te bemachtigen, erg blij mee. Maar bij thuiskomt bleek er bij een cakebox 2 Rumble in the Jungle cakes in te zitten, bij de andere cakebox zat er één Rumble in the Jungle cake in. Erg matig, aangezien ik de Rumble zelf ook al 2x heb.. Wat is dat toch met Rubro..
                  Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                  Comment


                    Oorspronkelijk geplaatst door Djaimy Bekijk bericht
                    Dit jaar nog 2x een 2016 versie weten te bemachtigen, erg blij mee. Maar bij thuiskomt bleek er bij een cakebox 2 Rumble in the Jungle cakes in te zitten, bij de andere cakebox zat er één Rumble in the Jungle cake in. Erg matig, aangezien ik de Rumble zelf ook al 2x heb.. Wat is dat toch met Rubro..
                    Dit was vorig jaar idd ook het geval bij meerdere. Alleen de goudcake ontbreekt dan waarsch en zijn nu die blauwe boeketten

                    Comment


                      ik heb beide versies 2016 en 2017 beiden waaren gewoon doorverbonden met het rubro systeem.

                      Ik heb het karton van de lontjes weg gehaald en de lonten nog fysiek verbonden, daarna alle cakes strak tegen elkaar geplakt.

                      Comment


                        Oorspronkelijk geplaatst door Dionysus Bekijk bericht
                        Dit was vorig jaar idd ook het geval bij meerdere. Alleen de goudcake ontbreekt dan waarsch en zijn nu die blauwe boeketten
                        Klopt, ik had vorig jaar 2 goede. Maar omdat ik de Rumble al heb, baal ik er wel van..
                        Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                        Comment


                          Ik ben vandaag in de weer geweest met het prepareren van mijn boxen en projectjes en dan kom je soms aparte dingen tegen.. Zoals een (niet de ) transbomber waarbij alleen cake 3 en 4 de snellontjes aanwezig waren. Sta je toch raar te kijken als je daar met O&N pas achterkomt.

                          Comment


                            Hier 2017 versie, zonder rubro systeem, lijkt wel alsof de afwerking ook wat minder is voor me gevoel.
                            16e jaar op vuurwerkcrew!!

                            Comment


                              misschien dat het allemaal wat minder perfect is afgewerkt in china door tijds druk om het spul maar op tijd in nederland te krijgen . maar je ziet het vooral bij rubro/mania dit jaar
                              erg jammer normaal altijd ook bij hun alles netjes op orde

                              Comment


                                Oorspronkelijk geplaatst door ddfirework Bekijk bericht
                                Hier 2017 versie, zonder rubro systeem, lijkt wel alsof de afwerking ook wat minder is voor me gevoel.
                                Afwerking is inderdaad stukken minder maar gok erop dat ik wel rubrosysteem heb. Heb 2 crash box 2017 die hebben het systeem in ieder geval wel

                                Comment

                                Working...
                                X