Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Transbomber

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Heb deze box dit jaar voor het eerst besteld, puur voor het spektakel. Qua effecten misschien niet fantastisch maar alles met elkaar wel indrukwekkend. Ik ben er hoe dan ook blij mee. Vind het ook typisch Nederlands om iets succesvols zo snel mogelijk de kop in te drukken. Hoe meer aandacht hoe kritischer mensen gaan beoordelen. Wat al veel gezegd is, in je eigen straat zal deze wel spektakel leveren, hoe dan ook!

    Comment


      Je moet inderdaad ook naar het geheel kijken, zo kan je bijvoorbeeld ook niet een goeie Chinese rol gaan afkraken omdat het maar simpele rotjes zijn die een voor een afgaan vuurwerk is een beleving voor de meesten, dat 1 bepaald effect heel moeilijk is te maken of een bepaalde kleur ofzo maakt de meesten niet uit. Voor 70 euro heb ik nog nooit een beter ervaring gekregen vorig jaar.

      Comment


        Oorspronkelijk geplaatst door apder91 Bekijk bericht
        Heb deze box dit jaar voor het eerst besteld, puur voor het spektakel. Qua effecten misschien niet fantastisch maar alles met elkaar wel indrukwekkend. Ik ben er hoe dan ook blij mee. Vind het ook typisch Nederlands om iets succesvols zo snel mogelijk de kop in te drukken. Hoe meer aandacht hoe kritischer mensen gaan beoordelen. Wat al veel gezegd is, in je eigen straat zal deze wel spektakel leveren, hoe dan ook!
        Ik denk dat vooral wij als liefhebbers kritisch zijn omdat wij weten wat er nog meer op de markt is, met welke effecten en voor welke prijs.

        Ik heb de transbomber evengoed besteld,
        Blijft als totaal pakket een fijn product
        Senyor pirotècnic, pot començar la mascletà !!!

        Comment


          Oorspronkelijk geplaatst door Vuurwerkkoning Bekijk bericht
          De Transbomber die ik gisteren heb gezien vond ik goed. Grote boeketten, lekker tempo en mooie effecten. Welke versie het was weet ik niet:

          Ik stond ook bij de demo van ed raket.. moet er bij vermelden dat wind van me af stond..in tegenstelling van de regendruppels..😕 maar was zo niet onder de indruk.. gelukkig heb ik nog 2 stuks uit 2016 en hoop dat die toch wat heftiger zullen overkomen.

          Comment


            twijfel nog tussen deze, of de pangu on the beat/

            Comment


              meer zekerheid met On The Beat. Maar je keuze gaat ook om kleur vs crackling.

              Comment


                Vind on the beat stukken mooier maar goed deze geeft meer chaos.
                Je bent geen echte vent,als je niet voor vuurwerk bent.

                Comment


                  Ja 100% de On the Beat!

                  Comment


                    Deze gisteren gezien op de demo van vuurwerkhuis mochten en hem besteld.Was eigenlijk van plan om voor de immortal gold te gaan maar die kwam op de een of andere manier niet in de buurt van deze qua grootte en spreiding.

                    Comment


                      Op de 23e geschoten tijdens de demo van Ochten.

                      Begint op 9:25


                      Beeldmateriaal door VWC-lid hutter

                      + beeldmateriaal van VWC-lid chromeeh. Begint op 14:23
                      Laatst aangepast door Ramonius; 24 December 2017, 16:55.

                      Comment


                        Oorspronkelijk geplaatst door Ramonius Bekijk bericht
                        Op de 23e geschoten tijdens de demo van Ochten.

                        Begint op 9:25


                        Beeldmateriaal door VWC-lid hutter
                        echt zonde dat deze minder agressief is geworden , valt wel op dat zeker bij rubro en vuurwerkmania de productie boxen echt minder presteren zonde

                        Comment


                          Wil niet de eeuwige zeikerd uithangen ,maar viel mij ook op. Erg jammer

                          Comment


                            ik vind ook jammer dat ik het moet zeggen , maar de waarheid mag gezegd worden toch en zeker dit jaar vind ik het erger als andere jaren als ik dit zie en de productie van super syndrome box heb ik ook een hard hoofd in de red maroon
                            en als het goed hebben werken deze twee erg nou samen .
                            zonde want het zijn wel twee importeurs die elk jaar nieuwe dingen op de markt brengen

                            Comment


                              Ik twijfel nog tussen deze of de inmortal gold die echter ook 40 euro duurder is.
                              Als 2e cake heb ik de 4 seasons .

                              voor welke zal ik gaan?

                              Comment


                                Ik zou iig gaan voor de immortal gold. Met de 4 seasons heb je al een aardige rambox. Daarnaast is, zoals hierboven al gezegd is, de transbomber er niet beter op geworden...

                                Comment

                                Working...
                                X