Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Transbomber

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #46
    Ik heb zelf ook het vermoeden dat als de productie binnenkomt bij Rubro dat ze zelf hun nieuwschierigheid niet kunnen bedwingen op er 1 aftesteken. Teminste dat zal ik wel hebben als importeur zijnde met dit artikel
    https://www.houtse-bazar.nl

    Comment


      #47
      Wat betreft de vergelijking met Raptor en Razor hadden deze twee geen 2 kg kruitinhoud. De finale is heerlijk gepikt van de Wonderful World maar dat is zeker niet erg :-)

      Comment


        #48
        Zou je deze doos tegelijk met de cruel traction kunnen schieten?
        Of overtreft de ene box dan de ander box dan met effect grootte/stijghoogte?

        Comment


          #49
          Oorspronkelijk geplaatst door liefhebber Bekijk bericht
          Zou je deze doos tegelijk met de cruel traction kunnen schieten?
          Of overtreft de ene box dan de ander box dan met effect grootte/stijghoogte?
          Daar kan nog niemand iets zinnigs over zeggen aangezien niemand deze nog in de straat heeft gehad.

          Comment


            #50
            Deze staat toch wel op de wishlist.
            Die crackling boeketten in het begin zijn echt wel mogelijk. Die met goud en crackling zullen uiteindelijk wel wat minder worden vermoed ik. Staarten branden te lang, dat zag je ook met die box van Royal fireworks toen, op de demo tot bijna aan de grond en productie wat het allemaal wat minder. Maar uiteindelijk was het nog steeds een topbak. Hoop dat het goed gaat komen.

            Demo's scherp in de gaten houden ;-)
            Volg ons: https://www.youtube.com/vuurwerkpunt

            Comment


              #51
              zo besteld

              Comment


                #52
                Beste blok van dit jaar!
                Back from the dead!

                Comment


                  #53
                  Wij hebben er 2 en ik hoop zo dat ie goed gaat presteren

                  Comment


                    #54
                    Oorspronkelijk geplaatst door Sinpyro Bekijk bericht
                    Beste blok van dit jaar!
                    Ik hoop dat je gelijk krijgt. Het blijft natuurlijk wel rubro. Ik wacht eerst de demo af.

                    Comment


                      #55
                      Ik wacht ook zeker een demo af en hoop dat tie dan nog verkrijgbaar is ...

                      Comment


                        #56
                        beste blok is mischien een beetje overdreven aangezien er vele mooie boxen dit jaar te koop zijn heb hem ook besteld we zien wel

                        Comment


                          #57
                          Is zeker afwachten, maar als hij presteert zoals getoond is dit een grote kans hebber denk ik.
                          Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                          Comment


                            #58
                            Heb hem gewoon besteld. Zal niet zoals op de film zijn denk ik maar ik hoop dat hij toch voor 80% in de buurt komt

                            Comment


                              #59
                              zijn de data van de winkeliers demo`s van rubro al bekend.. en zoja zit er eentje in de buurt van noord holland..
                              12.25 gr per schot.
                              naar Duitsland voor vuurwerk, iemand tips

                              Comment


                                #60
                                Oorspronkelijk geplaatst door faab1234 Bekijk bericht
                                Ik hoop dat je gelijk krijgt. Het blijft natuurlijk wel rubro. Ik wacht eerst de demo af.
                                De Rubro blokken zijn altijd al de top van de markt geweest, uitgezonderd van de 2 HL boxen. Kunnen we verwachten dat deze net zo presteert als op de demo? Nee. Maar mocht die in de buurt komen heb je toch echt een lekkere rambak.

                                Comment

                                Working...
                                X