Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Transbomber

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Oorspronkelijk geplaatst door bonbridge1 Bekijk bericht
    Voor ons maakt het inderdaad niet veel uit maar een gewone huisvader die op 31 december een boxje in de losse verkoop haalt en hiermee thuis komt snapt er toch geen hol van. Had er dan op zijn minst een beschrijving bij gedaan.
    Vindt ik wel wat inzitten.
    En iets dergelijks zou dan ook eigenlijk bij Rubro vandaan moeten komen.
    Ikzelf, nog steeds geen kenner en ‘Diehard freak’ heb de laatste twee jaar een TB afgestoken en met veel plezier overigens! Was een no-no en snapte niks van ‘doorlonten’ ed. Ik dacht als ‘gewone’ consument dat een dergelijke box helemaal vanzelf zou gaan. Gelukkig met hulp van veel van jullie is mij het doorlonten duidelijk geworden, anders had ik toch wel raar staan kijken!
    Dus tik er nu maar meteen een vraag in die bij mij opkwam na bovenstaande opmerkingen mbt deze TB ‘19 batch,.....
    Kan ik, ook deze uitvoering bovenop doorlonten zoals in het verleden?

    Comment


      Kan iemand aan de hand van plaatjes uitleggen wat ik moet doorlonten? Want zoals meerdere al zeggen snappen sommige mensen waaronder ik er niks van.

      Comment


        Oorspronkelijk geplaatst door bonbridge1 Bekijk bericht
        Voor ons maakt het inderdaad niet veel uit maar een gewone huisvader die op 31 december een boxje in de losse verkoop haalt en hiermee thuis komt snapt er toch geen hol van. Had er dan op zijn minst een beschrijving bij gedaan.
        Zit zeker wat in, maar dat is met alle cakeboxen die geen compound zijn. Maar ik zelf doelde vooral op de liefhebbers, wat maakt het uit dat er meer of minder kruit in zit. Als die maar net zo presteert als andere jaren.

        Comment


          Oorspronkelijk geplaatst door cheese Bekijk bericht
          Kan iemand aan de hand van plaatjes uitleggen wat ik moet doorlonten? Want zoals meerdere al zeggen snappen sommige mensen waaronder ik er niks van.
          Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	5ABE96F1-DDB8-4F6D-8C46-C6DBCF74817F.jpg
Vertoningen:1
Grootte:198,8 KB
ID:	1577536

          Lont 2 van cake 1 aan lont 1 van cake 2
          Dan lont 2 van cake 2 aan lont 1 van cake 3
          Dan is het klaar. Cake 3 en 4 zijn al doorgelont.
          Voor tips over het doorlonten is veel te vinden hier op het forum. Succes !

          Comment


            Dat cake 3 en 4 compound ion en cake 1 en 2 niet was al bekend, staat ook in het verslag dat we hebben gebracht dit jaar. Is puur voor de stabiliteit gedaan, door het tempo van deze 2 cake's.
            Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

            Comment


              Blijft toch 1 van de beste boxen op de Nederlandse markt!

              Comment


                Gebruik voor het doorlonten schilders- / afplaktape, dat doe ik altijd en werkt prima!

                Comment


                  Bij mij is lont 1 van cake 3 al verbonden met lont 1 van cake 4... Althans, die hoeken zitten doorgelont bij elkaar. Cake 3 gaat dan dus in omgekeerde volgorde..? Geen idee of dat iets verpest.

                  Comment


                    Nee hoor. Die gaan wel goed. Gewoon cake 1 aan cake 2 maken, en cake 2 aan cake 3.
                    Wel aansteken bij cake 1 natuurlijk!

                    Comment


                      Oorspronkelijk geplaatst door Benja_019 Bekijk bericht
                      Bij mij is lont 1 van cake 3 al verbonden met lont 1 van cake 4... Althans, die hoeken zitten doorgelont bij elkaar. Cake 3 gaat dan dus in omgekeerde volgorde..? Geen idee of dat iets verpest.
                      Als zowel lont 1 van cake 3 en 4 aan elkaar verbonden zitten gaat cake 3 en 4 tegelijk af! Lont 2 van cake 3 moet aan lont 1 van cake 4 zitten!

                      Trust me.

                      Comment


                        Cake 3 en 4 zijn compound en hebben maar 1 lont.

                        Comment


                          Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	IMG_20191230_135740.jpg
Vertoningen:1
Grootte:163,6 KB
ID:	1577715

                          Ik heb dit jaar de versie waarbij ik iedere cake door moet lonten. Geen rubro systeem of semi compound idee.

                          Iemand enig idee welk jaar dit is? Detransbomber is volledig aan elkaar geschreven op de doos.

                          Comment


                            Cake 3 en 4 zijn gewoon compound.
                            https://youtube.com/@thuurvuurwerk5195

                            Comment


                              Oorspronkelijk geplaatst door Diek13 Bekijk bericht
                              [ATTACH=CONFIG]51966[/ATTACH]

                              Ik heb dit jaar de versie waarbij ik iedere cake door moet lonten. Geen rubro systeem of semi compound idee.

                              Iemand enig idee welk jaar dit is? Detransbomber is volledig aan elkaar geschreven op de doos.
                              Deze heb ik ook mee gekregen, kan ook nergens achterhalen op de box uit werk jaartal ie is

                              Comment


                                Heb die van mij zojuist doorgelond, maar het lijkt er op dat er geen snel lont in zit. Kan dit kloppen? Weet niet welke batch dit is iig zonder compound en systeem

                                Comment

                                Working...
                                X