Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Ik zoek een cake

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Met wat korting was de Black Light van Zena ook een aanrader.

    Comment


      Vond de Blacklight vorig jaar wel slecht presteren tov vorige jaren. Kan toeval zijn natuurlijk. Ik ga dit jaar (weer) voor de Viking van Wolff. Wel wat aan de korte kant, maar erg mooi!
      https://www.youtube.com/simansays

      Comment


        De "Rebel" van Vuurwerkmania is een redelijk gelijkwaardige cake als de Wenus van Jorge:
        Rebel uit de Geisha XTRA Collectie van VuurwerkmaniaHeerlijke cake with Glittering Tails en Willow / Glittering WillowsA lovely cake with Glittering Tails an...



        Je kunt vandaag voordelig profiteren van de actie bij Mega Vuurwerk, daar is die afgeprijsd van 40 euro naar 20 euro. Wel alleen vandaag
        No Pyro no Party

        Comment


          Scorpione van Broekhoff vind ik ook wel een topper die vaak voor minder dan 40 te vinden is.

          Comment


            Nondeju wat een reacties. Bedankt!
            Ik heb ze allemaal opgezocht en de Wings of Darkness spreekt mij wel erg aan door de kleuren. De rest is ook mooi, vooral de Zena maar die is alleen voor boven de 40 te vinden en ik probeer streng te blijven voor mezelf...

            Ik kan er gelukkig nog even over nadenken.

            Comment


              beste Leden ,

              welke cakes hebben echt de pastel kleuren .

              Ik heb de volgende al gevonden maar iemand nog goede tips ?

              Wings of Darkness
              Fading stars

              Comment


                Oorspronkelijk geplaatst door erik94 Bekijk bericht
                beste Leden ,

                welke cakes hebben echt de pastel kleuren .

                Ik heb de volgende al gevonden maar iemand nog goede tips ?

                Wings of Darkness
                Fading stars



                Kijk hier eens

                Comment


                  Oorspronkelijk geplaatst door roadrunner Bekijk bericht
                  oeps .... bedankt !

                  Comment


                    Goedemiddag allemaal, ik ben op zoek naar een cake die gelijk is aan de night howler die rauwe fluitbak. Alleen wil ik deze in NL halen, iemand enig idee of deze ergens te vinden is? Bij voorbaat dank

                    Comment


                      Is Return of the Phoenix van Wolff een optie voor je?
                      Laten we lekker link gaan doen!

                      Comment


                        Oorspronkelijk geplaatst door Fireworkfanatic Bekijk bericht
                        Goedemiddag allemaal, ik ben op zoek naar een cake die gelijk is aan de night howler die rauwe fluitbak. Alleen wil ik deze in NL halen, iemand enig idee of deze ergens te vinden is? Bij voorbaat dank
                        Ik zeg 1 ding; return of the Phoenix - Wolff

                        Comment


                          Ik zoek een cake, 25 Shots 500 grammen met silver palm en rode blinkers

                          Comment


                            Oorspronkelijk geplaatst door laurence Bekijk bericht
                            Ik zoek een cake, 25 Shots 500 grammen met silver palm en rode blinkers


                            Alleen geen rood.
                            Je bent geen echte vent,als je niet voor vuurwerk bent.

                            Comment


                              Oorspronkelijk geplaatst door kwintos Bekijk bericht


                              Alleen geen rood.
                              Ja bedacht me net dat ik die al kende

                              https://youtu.be/KUZk9a7bfpI zoek hier eigenlijk een hele cake van

                              Comment




                                Is er ook een Nederlandse cake die hier op lijkt?

                                Comment

                                Working...
                                X