Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Ik zoek een cake

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Heeft iemand ervaring met de pijlen?

    Comment




      Weet iemand welke cake dit is? Geschoten tijdens de kermisshow in Enschede door dream fireworks.
      Waren flinke boeketten.

      Comment


        Oorspronkelijk geplaatst door vwrulez Bekijk bericht
        https://streamable.com/0akrt

        Weet iemand welke cake dit is? Geschoten tijdens de kermisshow in Enschede door dream fireworks.
        Waren flinke boeketten.
        Is dat niet Mania - Venom Box ?

        Comment


          Ik zou inderdaad ook de Venom-Box zeggen!
          www.youtube.com/pyrofreakgrunn Vuurwerk in HD!

          Comment


            Venom Box inderdaad hoewel het ook de Return Of The Chaos van Katan zou kunnen zijn
            ┏(-_-)┛┗(-_- )┓┗(-_-)┛┏(-_-)┓

            Comment


              Oorspronkelijk geplaatst door vwrulez Bekijk bericht
              https://streamable.com/0akrt

              Weet iemand welke cake dit is? Geschoten tijdens de kermisshow in Enschede door dream fireworks.
              Waren flinke boeketten.
              Venom box

              Comment


                Ik zoek vervanging voor de Element E van Heron, die nergens meer te krijgen lijkt. Effect lijkt me niet al te moeilijk, maar 't waren prachtige cakes qua tempo/burst en per 4

                Comment


                  Oorspronkelijk geplaatst door cerv Bekijk bericht
                  Ik zoek vervanging voor de Element E van Heron, die nergens meer te krijgen lijkt. Effect lijkt me niet al te moeilijk, maar 't waren prachtige cakes qua tempo/burst en per 4
                  Immortal Gold zou een optie kunnen zijn.

                  Comment


                    Oorspronkelijk geplaatst door cerv Bekijk bericht
                    Ik zoek vervanging voor de Element E van Heron, die nergens meer te krijgen lijkt. Effect lijkt me niet al te moeilijk, maar 't waren prachtige cakes qua tempo/burst en per 4
                    De Brocade Crown van Broekhoff lijkt me een mooi alternatief voor je.

                    Well, that depends...

                    Comment


                      Tevens in i-shape verkrijgbaar

                      Well, that depends...

                      Comment


                        Ik ben op zoek naar een cake met red dahlia/peony effect. Net zoals de Red Maroon. De Blood red peony van Pyroshow ben ik al tegen gekomen, maar zijn er nog meer cakes met dit effect?

                        Comment


                          Oorspronkelijk geplaatst door swift Bekijk bericht
                          Ik ben op zoek naar een cake met red dahlia/peony effect. Net zoals de Red Maroon. De Blood red peony van Pyroshow ben ik al tegen gekomen, maar zijn er nog meer cakes met dit effect?
                          De red boom heeft een ti boeketje en blauwe mine. Dus niet puur, maar wel een alternatief: https://forum.vuurwerkcrew.nl/showth...Red-Boom/page3

                          Comment


                            Oorspronkelijk geplaatst door swift Bekijk bericht
                            Ik ben op zoek naar een cake met red dahlia/peony effect. Net zoals de Red Maroon. De Blood red peony van Pyroshow ben ik al tegen gekomen, maar zijn er nog meer cakes met dit effect?
                            Misschien is de Red bloody thunder van Katan iets?
                            我也喜欢年纪较大的烟花

                            Comment


                              Ik zoek zoiets als de Snowstorm cakebox maar dan een losse cake, iemand enig idee?

                              Comment


                                Oorspronkelijk geplaatst door Rotterdammur Bekijk bericht
                                Ik zoek zoiets als de Snowstorm cakebox maar dan een losse cake, iemand enig idee?
                                Het is niet helemaal hetzelfde effect, maar je moet eens naar Feuerblitz kijken van Zena. Een cake met de grootste effecten op de gehele consumenten markt!

                                Comment

                                Working...
                                X