Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Ik zoek een cake

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Ik zoek een cake met het liefst alleen Spider Floss effecten zoals deze compound:



    Mag ook in BE of DE zijn.

    Comment


      Oorspronkelijk geplaatst door Marc_87 Bekijk bericht
      Ik zoek een cake met het liefst alleen Spider Floss effecten zoals deze compound:



      Mag ook in BE of DE zijn.

      Ik denk dan in eerste instantie aan;
      - Spider Tail Magic van Broekhoff, echter is dit een cake met enkel tails.
      - Wave 'm. van vuurwerk totaal, hoewel net niet helemaal hetzelfde.
      - Spider King van Rubro heeft af en toe een schot erbij zitten. Immortal Gold ook trouwens, met de combinatie met blauw.

      Verder is het maar een schaars effect. Zeker in regenboogkleuren!

      Comment


        Oorspronkelijk geplaatst door Koala Bekijk bericht
        Ik denk dan in eerste instantie aan;
        - Spider Tail Magic van Broekhoff, echter is dit een cake met enkel tails.
        - Wave 'm. van vuurwerk totaal, hoewel net niet helemaal hetzelfde.
        - Spider King van Rubro heeft af en toe een schot erbij zitten. Immortal Gold ook trouwens, met de combinatie met blauw.

        Verder is het maar een schaars effect. Zeker in regenboogkleuren!
        Bedankt voor je reactie! Die van Broekhoff is top! Die andere zoek ik niet. Moet echt alleen het Spider Floss effect zijn eigenlijk haha! Kleuren maken overigens niet uit haha.

        Comment


          Oorspronkelijk geplaatst door Marc_87 Bekijk bericht
          Bedankt voor je reactie! Die van Broekhoff is top! Die andere zoek ik niet. Moet echt alleen het Spider Floss effect zijn eigenlijk haha! Kleuren maken overigens niet uit haha.
          De grote broer van die cake van broekhoff is deze: Blue mine with golden spider

          Comment


            Oorspronkelijk geplaatst door Marc_87 Bekijk bericht
            Ik zoek een cake met het liefst alleen Spider Floss effecten zoals deze compound:



            Mag ook in BE of DE zijn.
            De eerste waar ik aan dacht is de Yangtze River van Pangu. De effecten daarvan zijn nagenoeg identiek aan de compound die jij laat zien, alleen dan niet opgepimpt. De verkrijgbaarheid kan wel een probleem zijn. Ik ben deze al een tijdje niet tegengekomen.
            Well, that depends...

            Comment


              De Fat Tail Spyder van RedWire komt misschien ook een beetje in de buurt?

              Comment


                Oorspronkelijk geplaatst door Marc_87 Bekijk bericht
                Bedankt voor je reactie! Die van Broekhoff is top! Die andere zoek ik niet. Moet echt alleen het Spider Floss effect zijn eigenlijk haha! Kleuren maken overigens niet uit haha.

                Nog eens over na blijven denken. Komen palmen van Tolesto Star van mania niet ook in de buurt? Of Espada palms.

                Comment


                  Ik zoek een cake met hoofdzakelijk / volledig gele (peony) boeketten.

                  Comment


                    Oorspronkelijk geplaatst door Koala Bekijk bericht
                    Ik zoek een cake met hoofdzakelijk / volledig gele (peony) boeketten.
                    Je had hem zelf waarschijnlijk ook al bedacht, maar dit is het eerste wat in mij op komt, de Lemon Peony. Niet knalgeel, nijgt naar licht groen.

                    Comment


                      Oorspronkelijk geplaatst door ajaxciedjuhh Bekijk bericht
                      ik zoek cakes en/of boxen met dit effect:






                      (Let op: de spinners moeten wel echt bovenin pas tevoorschijn komen)

                      Iemand tips ?
                      Magic spin van Tristar vuurwerk, zag ik in een webshop in België.

                      Comment


                        Oorspronkelijk geplaatst door Koala Bekijk bericht
                        Ik zoek een cake met hoofdzakelijk / volledig gele (peony) boeketten.
                        De Killer crossette van vuurwerkmania is geel.

                        Comment




                          Iemand enig idee welke cake er op 1:18:48 word sfgestoken?

                          Comment


                            Oorspronkelijk geplaatst door pyroboyniels Bekijk bericht


                            Iemand enig idee welke cake er op 1:18:48 word sfgestoken?
                            Ik denk een prof-crackling waaier. Kan me zo geen consumenten crackling waaier bedenken met 8 shots in een rij.

                            Als je hiervan gecharmeerd bent, check eens:

                            - Zena- Crackling Chry
                            - Redwire - Criss Cross Crackhead
                            - China Red - Crack Attack
                            - Katan - Madhouse
                            - Katan - Quick Charger
                            - Vuurwerktotaal - Wick@ Fan

                            Comment


                              lijkt wel iets van El Gato ?
                              我也喜欢年纪较大的烟花

                              Comment


                                Misschien funke snowblind z1?

                                Comment

                                Working...
                                X