Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Ik zoek een cake

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #91
    Oorspronkelijk geplaatst door Arahon Bekijk bericht
    Ik zoek een cake met 'spider' effect zoals bij de eerste cake van de Immortal Gold. De 2015 versie van Pangu's 'Some like it Hot' heeft dit effect, echter de 2016 versie weer niet. Spider King van Rubro is niet in de buurt verkrijgbaar. Het liefst een cake die alleen dit effect heeft (i.c.m. de kleur blauw).
    De Black Tulip van Lesli en Hoogspanning van Marijn zijn denk ik wat je zoekt. De Amazing Sky van China Red heeft een schitterende combi van spider met blauw, maar die heeft ook andere effecten.
    Well, that depends...

    Comment


      #92
      Oorspronkelijk geplaatst door JeRe Bekijk bericht
      Dat is wel een hele brede vraag! Wat voor effecten hou je van, goud, veel kleur, of juist zoveel mogelijk variatie?
      Sorry ik had inderdaad wat duidelijker moeten zijn. Ik zoek een rustige cake met (super) grote effecten, het liefst goud/crackling. Kan kiezen tussen Zena, mania en vuurwerktotaal.

      Double demolition heb ik al

      Comment


        #93
        weet iemand een goede salvo cake in nederland/duitsland ? Die niet te duur is ?

        Comment


          #94
          Oorspronkelijk geplaatst door MasterBsc Bekijk bericht
          Als er al een cake is die alles in 1 keer er uit ramt, dan zal het maar mak zijn om afkeur te voorkomen.
          Als ik de vraagsteller goed begrijp en de vraag 2x lees, dan staat er dat hij een goede cake zoekt die NIET alles in 1x keer eruit gooit

          Comment


            #95
            Wat is volgens jullie de mooiste waaiercake tot 40 euro? Dus geen dure en mag van alles zijn?

            Comment


              #96
              Oorspronkelijk geplaatst door pyroguy2000 Bekijk bericht
              Wat is volgens jullie de mooiste waaiercake tot 40 euro? Dus geen dure en mag van alles zijn?
              Crackling Chry 2.0. Als ik het forum mag geloven.
              Onafhankelijk lid. Geen winkelier.

              Comment


                #97
                Oorspronkelijk geplaatst door pyroguy2000 Bekijk bericht
                Wat is volgens jullie de mooiste waaiercake tot 40 euro? Dus geen dure en mag van alles zijn?
                Viking van Wolff of Crackling Chry van Zena (zoals hier boven aangegeven)

                Comment


                  #98
                  Oorspronkelijk geplaatst door pyroguy2000 Bekijk bericht
                  Wat is volgens jullie de mooiste waaiercake tot 40 euro? Dus geen dure en mag van alles zijn?
                  Sun Beam 4 is de mooiste. Crackling Chry 2.0 het meest indrukwekkend.

                  Comment


                    #99
                    Bedankt voor de reacties!
                    Sun Beam is idd wel gaaf met die kometen. De Viking vind ik denk ik naast de Sun Beam het mooist maar de Viking is hier in het dorp te krijgen.

                    Comment


                      Rebellious rocker zou het kunnen zijn...

                      Comment


                        Flow motion met een beetje zoeken
                        Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                        Comment


                          Crackling Chry 2.0 geweldige cake.

                          Comment


                            Oorspronkelijk geplaatst door WJE Bekijk bericht
                            Rebellious rocker zou het kunnen zijn...
                            Oorspronkelijk geplaatst door JeRe Bekijk bericht
                            Hmm.. The Rave misschien
                            Bedank! Ik bedoelde inderdaad de Rebellious Rocker. Ik had The Rave volledig gemist tot nu toe en vind 'm erg mooi, dus ook bedankt voor die tip!

                            Oorspronkelijk geplaatst door Scav Bekijk bericht
                            Flow motion met een beetje zoeken
                            Was deze voor mij bedoeld? Ik kan de Flow Motion nergens vinden?
                            https://youtu.be/SxxMgCgu2do

                            Comment


                              De Chry Crackling is inderdaad echt een geweldige waaier, zeer indrukwekkend. De Viking vind ik persoonlijk de beste keus, daar alles in die cake in zit. Verschillende shapes, mooie en gevarieerde effecten ( goud en kleuren ) en een goede indrukwekkende finale.

                              Comment


                                Oorspronkelijk geplaatst door pyroguy2000 Bekijk bericht
                                Wat is volgens jullie de mooiste waaiercake tot 40 euro? Dus geen dure en mag van alles zijn?
                                Ligt er een beetje aan wat je wilt. De crackling chry 2.0 is gewoon erg goed, mooi tempo en veel crackling dus chaos. De Criss Cross Crackhead vind ik minstens net zo goed. Kwam erg goed naar voren tijdens de show in Scheveningen. Wings of Darkness van Wolff heb ik laatst op een demo gezien en is ook erg goed. Harde burst, grote boeketten en heldere en unieke kleuren. Sunbeam 3 en 4 ook gezien tijdens een demo. Dit vind ik de mooiste tail waaiers. Voor wat betreft de Viking sluit ik me volledig aan bij MasterBSC. Geweldige cake met diverse shapes en crackling finale.
                                Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                                Comment

                                Working...
                                X