Nitraat12 VWC lid 9 okt 2011 #21 Heeft iemand ook enig idee wat voor product op 1:40 min begint? Met die tails naar zachte burstknal;?
Heeft iemand ook enig idee wat voor product op 1:40 min begint? Met die tails naar zachte burstknal;?
G Gebruiker10339 Guest 9 okt 2011 #22 + YouTube Video ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed. deze misschien? je hebt hier ook een 144 shots versie van
+ YouTube Video ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed. deze misschien? je hebt hier ook een 144 shots versie van
G Gebruiker10339 Guest 12 okt 2011 #24 stefantvs zei: Heey rob, wats gebeurt met je cam ? Klik om te vergroten... Filmpje van zuidhorn had ik met sony camera gefilmd: die is al terug naar de winkel. filmpje van colour pearl is niet van mij, maar van het internet geplukt Nieuwe camera is onderweg
stefantvs zei: Heey rob, wats gebeurt met je cam ? Klik om te vergroten... Filmpje van zuidhorn had ik met sony camera gefilmd: die is al terug naar de winkel. filmpje van colour pearl is niet van mij, maar van het internet geplukt Nieuwe camera is onderweg