S SanderB10 VWC lid 7 okt 2016 #1 Productnummer: 260 Aantal gram: ? Effecthoogte:15 meter Brandtijd:75 seconden Shots:93 Mensen ervaring met deze potjes? Lijkt me wel leuk voor in de vooravond maar heb er nog geen topic over kunnen vinden.. Groeten SanderB10 Laatst bewerkt: 7 okt 2016
Productnummer: 260 Aantal gram: ? Effecthoogte:15 meter Brandtijd:75 seconden Shots:93 Mensen ervaring met deze potjes? Lijkt me wel leuk voor in de vooravond maar heb er nog geen topic over kunnen vinden.. Groeten SanderB10
magnolia VWC lid 10 okt 2016 #2 go nou je het zegt man dit zijn idd verrekt leuke dingen man . zo doe me een beetje denken aan de messiers man . gewoon mee nemen en eens proberen lijkt me .
go nou je het zegt man dit zijn idd verrekt leuke dingen man . zo doe me een beetje denken aan de messiers man . gewoon mee nemen en eens proberen lijkt me .
A Afcajax VWC lid 10 okt 2016 #5 pronk freak zei: Fyra tropy is de omlebel Klik om te vergroten... Best leuk als je ze doorlont.. Adviesprijs is 25 euro, maar kwam ze al ergens tegen voor 15 euro.
pronk freak zei: Fyra tropy is de omlebel Klik om te vergroten... Best leuk als je ze doorlont.. Adviesprijs is 25 euro, maar kwam ze al ergens tegen voor 15 euro.
Maskulin VWC lid 11 okt 2016 #6 Haha is zeker een grappig bakkie zo.. hopelijk kom ik hem tegen in de buurt! Het is een mooie starter voor de vooravond
Haha is zeker een grappig bakkie zo.. hopelijk kom ik hem tegen in de buurt! Het is een mooie starter voor de vooravond