Zevenaar 8 juli 2014

De berichtgeving rondom dit showtje is nogal vaag. De Kermis is te vinden aan de Oude Doesburgseweg in Zevenaar. Dat is in de wijk Lentemorgen. Maar er is ook een straat die Lentemorgen heet in Zevenaar maar daar is de Kermis niet. In de eerdere berichtgeving en daarom ook in de startpost van dit topic staat echter dat de show vanaf een parkeerterrein aan De Lentemorgen wordt geschoten. Dat lijkt me sterk gezien de afstand tot het Kermis-terrein. Iemand enig idee hoe het zit?

Het kermis terrein zit op dat terrein voor de Grietse poort. Dat is als het goed is de Oude Doesburgseweg. Als het goed is wordt de vuurwerkshow daar ergens geschoten, aangezien het van het kermis-terrein altijd goed te zien is. Het wordt denk ik niet op Lentemorgen geschoten, aangezien die sporthal veel te ver weg is. Wanneer je op het kermis-terrein staat, zit je als het goed is goed!

Vuurwerk word afgestoken bij de parkeerplaats bij de sporthal De Lentemorgen. Klein stukje lopen vanaf t kermis terrein. Was vorig jaar ook de zelfde locatie.

Voor consumenten spul vond ik t een aardig showtje. Ramde lekker aan 1 stuk door. Alleen ging er later nog 1 cake af. Ik weet niet of die nog aangestoken is of dat dit met opruimen alsnog afging. Gevaarlijke situatie natuurlijk.

Back
Bovenaan