Zenith

moontan

VWC lid
Artikelnummer: 4218
Artikelnaam: Zenith
Netto Kruitgewicht: 225 gram
Aantal Schoten: 15 Schots
Aantal Cakes: 1
Effectomschrijving: 15 sh, blue/gold/red/green tail to chrys/willow strobe
Afmetingen: volgt
Stijghoogte: volgt
Richtprijs: 18,95
Verpakkingseenheid: 12/1
Foto: zie hieronder

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Hardix Demo 2009. Je ziet hier 3 stuks.

Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en/of bronvermelding.

Wij danken Hardix Vuurwerk voor deze informatie.

Laatst bewerkt door een moderator:
Haha voor die prijs is het een lachertje! Weer mooie effecten van Hardix, wat zijn ze goed met goud!

krijg geen goed beeld bij deze cake, per 3 geschoten en van veraf gefilmd, hopelijk komt er snel ander beeldmateriaal?

Wow, deze vind ik nog vetter dan de Investigate, en hij is nog goedkoper ook.
Tot mijn schrik zie ik dat mijn dealer Hol de Zenith niet in de collectie heeft... Maar misschien maar goed ook, want mijn portemonnee zou wel erg zwaar te lijden krijgen onder de aanschaf van al deze nieuwe topartikelen van Hardix.
Echt zwaar onder de indruk van deze dealer dit jaar.

Wat een mooie pot is dit toch.
Heb het filmpje nu meerdere malen bekeken en ben echt onder de indruk.
Vind vooral het crysanthium effect vind ik zeldzaam mooi overkomen in deze cake.
Gaat voor deze prijs zeker aangeschaft worden.

Geschoten tijdens demo Harry's vuurwerkhal
Niet helemaal optimaal gefilmd. Hoop dat jullie er wel wat aan hebben :)
+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Deze cake viel met oud en nieuw zwaar tegen. Hij lijkt totaal niet op de cake die in het productfilmpje van Hardix wordt vertoond. De effecten zijn vele malen minder mooi en zelfs heel slordig en lelijk. Ook is de burst heel slecht.

slide_zenith.png

Deze cake viel met oud en nieuw zwaar tegen. Hij lijkt totaal niet op de cake die in het productfilmpje van Hardix wordt vertoond. De effecten zijn vele malen minder mooi en zelfs heel slordig en lelijk. Ook is de burst heel slecht.

vond ik ook effecten waren kleiner dan op de filmpjes en de burst vond k nog redelijk en toch voor die prijs kan ik m niet laten liggen :D

Back
Bovenaan