Zena Glitter Box [Uitloop 2023]

Nitraat12

VWC lid
Artikelnummer: 1592
Artikelnaam: Glitterbox
Netto Kruitgewicht: 980 gr
Aantal Schoten: 70
Effectomschrijving: Twee vette 500-grams cakes voor de prijs van één! In deze prachtige Zena box vind je grote glitterboeketten die in een strak tempo worden weggeschoten. Je krijgt dus 1 kilo kruit!
Tijdsduur: 56 sec
Stijghoogte: 25 meter
Richtprijs: €. 69,95
O.a. verkrijgbaar bij:
ZenaVuurwerk.com
26092013721301592GlitterBox_390_390.png

Laatst bewerkt door een moderator:
Fijne cakes met een aangenaam prijskaartje op "internet"
Vooral de finalesalvos van pak hem beet 10 shots maken de cakes goed af.
Ik beschouw deze combo van cakes dan ook niet als box maar om zelfstandig af te steken van elkaar zijn ze perfect.

Verhaal is (en persoonlijk vind ik dat voor meerdere cakes van vwt overigens niet alle) dat deze cakes gewoon erg goede cakes zijn voor het geld.
Een bijkomend nadeel is dat als het zó goedkoop aangeboden kan worden, ergens op bezuinigd moet worden. Dit houd dan in dat soms de effecten niet allemaal even strak zijn.
Maar voor het geld zijn het prima artikelen.
Dat is dus de afweging die je moet maken....... wil je met weinig geld veel boxen, dan ben je hier aan het goede adres.
Heb je veel geld en je kwalitatief super boxen hebben (waar ook een hele andere prijskaart aanhangt) dan zou ik persoonlijk elders kijken.
Wil je gewoon een goede box met een goede prijs dan moet je dit pakken. Want er zitten toch echt wel hele goede bij voor t geld!
(en ja, vwt heeft ook boxen die wel gewoon goed zijn in mijn ogen)

Laatst bewerkt:
Zo denk ik er ook over, prima cakes voor een mooie prijs wat wil je als vuurwerkliefhebber nog meer? Er zijn importeurs die elk jaar prijsverhogingen toepassen en de kwaliteit van de cakes verminderen (Ga geen namen noemen) en dat is bij vuurwerk totaal niet het geval. Ik zeg vuurwerk totaal ga zo door!

het product filmpje was een drama, de demo heeft mij wel overtuigt. vind deze heel mooi!
55 euro ook niet duur, hele mooie prijs

Hierbij mijn film van tijdens de Zena Trophy. Je ziet hier slechts één cake in tweevoud, dus de tweede cake uit de box wordt niet geschoten.

Niks mis mee als je het mij vraagt. Prijs is voor 55,- goed te doen. Zij weten wel hoe ze het moeten aanprijzen. Doe alsof het duurder is en zet dan het gewenste bedrag dat men hiervoor wilt hebben er neer als zijnde een superprijs. Iedereen blij. :)

Ook mijn bijdrage dan, gefilms tijdens de trophy.
Jammer dat nog niet de gehele cakeboxen geschoten werden, want het ziet er veelbelovend uit.

55 euro voor deze "box" is prima te doen, dat is namelijk 27,50 per cake en voor dat geld heb je echt prima cakes, vooral de tweede kan mij wel bekoren en de finale van beide ca s zijn gewoonweg vet te noemen.

deze is nu samen met de triumph als combi verkrijgbaar voor 95 euro bij de meeste zena verkooppunten !!! leuke actie scheelt je toch weer 15 euro

De Glitter box gehad ipv de Golden box, omdat deze niet meer voorradig was bij Zena.
Hij zat helaas wel in kooi.

_MG_4695.jpg

Dat heet naar mijn weten geen desinteresse,maar heeft met de prijs te maken,tijd(winst) en met het niet willen blijven zitten van de rommel:D

In mijn ogen asociaal dus!! Wanneer je hier je tijd en/of winst moet pakken over de rug van de dik betalende klant... Dan begrijp je het in mijn ogen niet helemaal.

(Sorry voor het off topic gaan)

Ik hoop dat iemand mij kan helpen; heb deze box en alvast open gemaakt, en nu zit er een heel hekwerk omheen. Hoe moet je dit er verantwoord afhalen?

Back
Bovenaan