Zena Colour Box [Uitloop 2023]

Nitraat12

VWC lid
Artikelnummer: 01594
Artikelnaam: Zena colour box
Bruto Gewicht: 7200 gram
Netto kruitgewicht: 1500 gram
Aantal schoten: 100 schoten - compound
Effectomschrijving: De Colour box van Zena is een 100 schots cakebox met 1,5 kilo kruit. De box bestaat uit 4 cakes van elk 25 schoten. De meest gevarieerde gekleurde effecten komen in deze box aan bod. De perfecte box voor als je van gekleurd vuurwerk houdt.
Afmeting: 315 x 315 x 155
Max. tube diameter: 25
Tijdsduur: 80 sec.
Stijghoogte: 20-25 meter
Kartoneenheid: 1 / 1
Adviesprijs: €99,95
Voorverkoop: €89,95

150920141010231594Zenacolourfullbox_390_390.png

Laatst bewerkt door een moderator:
als ik deze bak tegen kom laat ik hem absoluut niet staan .
als ik het zo bekijken moet is deze bak dik in orde .

Mooie diverse bak dit hoor, alles zit erin en die derde cake lijkt inderdaad wel op de Massive; scheelt ook weer een losse aanschaf haha

Mooie diverse bak dit hoor, alles zit erin en die derde cake lijkt inderdaad wel op de Massive; scheelt ook weer een losse aanschaf haha

Zekers heeft deze box veel variatie en waarschijnlijk inderdaad met de massive. Maar je gaat hem er toch niet uithalen om los te schieten he mocht je de box aanschaffen :p

Nee hoor, dat is niet nodig; wil die combi kleur/goeie zilver blink gewoon graag zien :) Maar twijfel nog wel of 'ie het is; de Massive is 500 gram, hier per cake 375gr maar dat kan natuurlijk ook gemiddeld zijn hè.

edit: nee, wel verschillende. Massive heeft veel dikker met blink gevulde boeketten, en een blink mine eronder die hier in de Color Box niet zit.

Deze was mij nog niet opgevallen, maar hij lijkt mij prachtig!

Dit jaar het budget al lang op maar volgend jaar deze gevolgd door de Massive en als afsluiting de Crazy Kamikaze en je hebt een heerlijk kleurrijke show.

Besteld, ga ze los schieten en filmen. Ben meer van het afsteken dan doorlonten hehe..:p

Naam is colourfulbox btw. Zat al een eeuwigheid te zoeken om hem te vinden

Eigenlijk altijd over deze heen gekeken maar denk dat ik hem dit jaar toch maar aanschaf :D en dan de 3e cake als laatst met nog een massive erachteraan om nóg langer te genieten

Back
Bovenaan