Zena Brugge

Beste vuurwerkliefhebber,

De Zena store in Brugge is weer open!
Nieuwe producten, opgefriste winkel en een heel nieuw team.

Helemaal nieuw niet echt, mijn naam is Jacco en ik werk inmiddels voor het tweede jaar bij Zena vuurwerk. Na eerst ervaring te hebben opgedaan bij de Bunker, de Tabak en de Megastore in Maaseik ben ik nu Brugge beland en gaan we hier de kuststreek op zijn kop zetten. Mijn specialiteit is productkennis, ik ken ze allemaal, dus kom gerust langs in de winkel, voor een kopje koffie en vraag me de oren van het hoofd!

Ik zal dit topic in de gaten houden, vragen z.s.m. proberen te beantwoorden en af en toe foto's proberen te plaatsen.

Met vriendelijke groeten en tot snel,
Jacco

Veel succes/plezier daar Jacco! Zoals je zelf al aangeeft de kennis bezit je sowieso. Dus voor de mensen die mooi vuurwerk zoeken voor een leuke prijs. Jacco is jullie graag van dienst :D

Hierbij even een overzichtje van de nieuwe acties die in Brugge geldig zijn;
n7_1801.jpg
n7_2169.jpg
n7_24010.jpg
n7_3120.jpg
n7_3121.jpg
n7_4010.jpg
n7_b505.jpg
n7_z161.jpg

De Zena store Brugge is een medewerker rijker, zijn naam is Ferhat. Hij werkt nu een paar weken in de winkel en is een ware liefhebber aan het worden. Hoe kan het ook anders, we hebben het over vuurwerk :).

De Mijter actie geldt niet in Brugge. We zijn sinds dit jaar een store en geen megastore. Heb de topic starter ook gevraagd dit aan te passen in de titel en het eerste bericht. Verder zijn er natuurlijk wel een hele hoop andere aanbiedingen! :)

De Mijter actie geldt niet in Brugge. We zijn sinds dit jaar een store en geen megastore. Heb de topic starter ook gevraagd dit aan te passen in de titel en het eerste bericht. Verder zijn er natuurlijk wel een hele hoop andere aanbiedingen! :)

Is aangepast hoor. Gewoon even reporten de volgende keer, pakken wij het op. :thumbsup:

Is deze zaak nog open?

De site loods8.com bestaat nog, en het assortiment daarop is nog actueel dus ik denk dat het nog bestaat. Ik zag zelfs wat dingen op de site staan die bij zena zelf al uitverkocht zijn, alhoewel er wel onder stond dat sommige producten niet aanwezig konden zijn omdat ze die site buiten bepaalde tijden niet bijwerken denk ik. Dan kan je ook nog contact met ze opnemen. Hoop dat je wat hebt aan dit bericht 2 jaar later :thumbup:

Back
Bovenaan