Zena (90 km) op de fiets! VIDEO UPDATE!!!!!

Zo de ju wat de freak van tegenwoordig al niet doet voor wat vuurwerk haha :bonk: Maar ziet er netjes uit hoor :)

He cool tripverslag en lekker eindje gefietst zeg ahah :cool:

leuk vuurwerk gehaald ook maar buiten dat het leuk is, vuurwerk halen midden in het jaar hebben jullie niet echt iets gehaald wat de moeite waard is om 90 km voor te fietsen en risico voor te lopen of zie ik dat verkeerd?

leuk vuurwerk gehaald ook maar buiten dat het leuk is, vuurwerk halen midden in het jaar hebben jullie niet echt iets gehaald wat de moeite waard is om 90 km voor te fietsen en risico voor te lopen of zie ik dat verkeerd?

Ik vind vuurwerk altijd de moeite waard:bonk:
maar volgende keer nem ik wel wat meer mee

ik bedoel, vergelijkbare potjes kan je ook in nederland halen, is niets speciaal. Als ik zou gaan dan zou ik meer voor de dingen gaan die hier niet te krijgen zijn zoals Chainthunders, chinese rollen, hindoe rollen, vlinders, weco corsair, 75 grams pijlen, knalpotten etc :wink:

ja ik snap je punt, en het is ook eigenlijk overdreven maar een paar punten waarom wij gingen:
*pyromaniaqs.b zat al lang te zijken(4 maanden) om voor het eerst naar zena te gaan.
*trein kost anders 10 euro(kan je weer wat van halen)
*me budget is maar 10 euro dus ik kon ook niet meer kopen dan dit
*de politie controleert nu niet
* het is gezzellig
* ik wil wou weer met een paar maten die ik ken van msn en forums praten, de echte freaks.

dus gingen we maar, wel jammer dat het regende enzo, want dat was het dus niet waard, maar volgende keer beter! (en meer vuurwerk)

Preccies, Messiers zijn ook in Nederland te koop. Maar als je ziet hoeveel mensen wel niet naar baarle afreizen voor een kartonnetje.......
En dat jij alleen voor hindoe rollen, 75 grams pijlen en knalpotten naar belgie gaat kan. Maar ga er niet vannuit dat deze 2 heren evenveel geld hebben om dat allemaal te kopen. Ik lees dat ze een hele leuke dag gehad hebben en daar gaat het om.
Jullie hebben in ieder geval iets gekocht, En toch hele leuke spulletjes hoor!
Ik denk dat ik aanstaande zondag weer bij zena te vinden ben.
Maar eerst deze wee nog even langs Olen:rolleyes:

Bedankt voor het posten en op naar de volgende!

De ene freak gaat alleen met de auto om zijn inkopen groot te doen, de ander gaat met fiets/ov een dagje weg om een leuke dag te beleven en om met de hobby bezig te zijn. Doe mij het tweede dan maar, liever een leuke dag dan gericht en snel inkopen doen en weer terug naar de sleur van het dagelijkse leven.

Ik hoop dat de heren veel plezier hebben gehad, weer een leuk verslag om te lezen in ieder geval.

De ene freak gaat alleen met de auto om zijn inkopen groot te doen, de ander gaat met fiets/ov een dagje weg om een leuke dag te beleven en om met de hobby bezig te zijn. Doe mij het tweede dan maar, liever een leuke dag dan gericht en snel inkopen doen en weer terug naar de sleur van het dagelijkse leven.

Ik hoop dat de heren veel plezier hebben gehad, weer een leuk verslag om te lezen in ieder geval.

haha overdrijven is ook een vak eej, dagelijkse sleur klinkt beste depressief :p:wink:

ja wij zijn de echte freaks haha

Nou sorry hoor. Maar ik ga dus echt niet voor een tientje vuurwerk 90 km fietsen.:bonk: Ja als ik zijn leeftijd zou hebben misschien. Als echte freak sta ik liever bij veel shows of koop ik kwaliteit in plaats van 5 uur te fietsen naar Belgie.

Met de auto ken je ook onderweg stoppen om wat drinken te halen bij de texaco. En er een gezellige dag van maken.

Nou sorry hoor. Maar ik ga dus echt niet voor een tientje vuurwerk 90 km fietsen.:bonk: Ja als ik zijn leeftijd zou hebben misschien. Als echte freak sta ik liever bij veel shows of koop ik kwaliteit in plaats van 5 uur te fietsen naar Belgie.

Met de auto ken je ook onderweg stoppen om wat drinken te halen bij de texaco. En er een gezellige dag van maken.

ja hahaha! nou we wouden gewoon kijken of het te doen was, en voor het 10tje was het niet te doen, maar het was wel vet.

en nitraatfreak had voor rond de 30 euro dacht ik, en pyromaniaqs.b ok voor rond de 30 euro.
maar ik moet me nieuwe cam nog halen, en ze vroegen of ik mee wou, en ja dat is zo verlijdelijk:P dus ging ik maar voor een 10tje, want die cam gaat 290 euro kosten. en daarna kan ik weer lekker gaan lappen voor me fireworks!

en wij kunnen nog geen auto rijden he:P

Laatst bewerkt:
Preccies, Messiers zijn ook in Nederland te koop. Maar als je ziet hoeveel mensen wel niet naar baarle afreizen voor een kartonnetje.......
En dat jij alleen voor hindoe rollen, 75 grams pijlen en knalpotten naar belgie gaat kan. Maar ga er niet vannuit dat deze 2 heren evenveel geld hebben om dat allemaal te kopen.

ugge, we waren met z'n drieen:rolleyes::D
en heel hoog is mijn budget iig niet, rond de 350 euro ofzo.
maar ik doe het gewoon voor de lol, en dat was het zeker, maar als ik nog eens ga, dan neem ik iets meer mee:P

Goh wat een mooie fiets op 2:55 Van wie zou die nou zijn :cool:

En die collerfull kingcracker geweldig ding zou ik ook een keer kopen :rolleyes:

Leuk filmpje jongens, 90km is niet niks !

:bye:

Back
Bovenaan