pyromaniaqs.f
VWC lid
tijdelijk verwijderd
Laatst bewerkt:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
He cool tripverslag en lekker eindje gefietst zeg ahah
leuk vuurwerk gehaald ook maar buiten dat het leuk is, vuurwerk halen midden in het jaar hebben jullie niet echt iets gehaald wat de moeite waard is om 90 km voor te fietsen en risico voor te lopen of zie ik dat verkeerd?
He cool tripverslag en lekker eindje gefietst zeg ahah
leuk vuurwerk gehaald ook maar buiten dat het leuk is, vuurwerk halen midden in het jaar hebben jullie niet echt iets gehaald wat de moeite waard is om 90 km voor te fietsen en risico voor te lopen of zie ik dat verkeerd?
De ene freak gaat alleen met de auto om zijn inkopen groot te doen, de ander gaat met fiets/ov een dagje weg om een leuke dag te beleven en om met de hobby bezig te zijn. Doe mij het tweede dan maar, liever een leuke dag dan gericht en snel inkopen doen en weer terug naar de sleur van het dagelijkse leven.
Ik hoop dat de heren veel plezier hebben gehad, weer een leuk verslag om te lezen in ieder geval.
De ene freak gaat alleen met de auto om zijn inkopen groot te doen, de ander gaat met fiets/ov een dagje weg om een leuke dag te beleven en om met de hobby bezig te zijn. Doe mij het tweede dan maar, liever een leuke dag dan gericht en snel inkopen doen en weer terug naar de sleur van het dagelijkse leven.
Ik hoop dat de heren veel plezier hebben gehad, weer een leuk verslag om te lezen in ieder geval.
Nou sorry hoor. Maar ik ga dus echt niet voor een tientje vuurwerk 90 km fietsen.Ja als ik zijn leeftijd zou hebben misschien. Als echte freak sta ik liever bij veel shows of koop ik kwaliteit in plaats van 5 uur te fietsen naar Belgie.
Met de auto ken je ook onderweg stoppen om wat drinken te halen bij de texaco. En er een gezellige dag van maken.
Preccies, Messiers zijn ook in Nederland te koop. Maar als je ziet hoeveel mensen wel niet naar baarle afreizen voor een kartonnetje.......
En dat jij alleen voor hindoe rollen, 75 grams pijlen en knalpotten naar belgie gaat kan. Maar ga er niet vannuit dat deze 2 heren evenveel geld hebben om dat allemaal te kopen.