Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
wat is de prijs?
Pff, das echt flink aan de prijs. Bij salon roger kocht je een mat als deze voor 12 euro. Ik wacht wel even op de nieuwe salon roger producten.
Noem mij maar negatief, want zo een reactie zal hier vast op volgen maar dit is echt een belachelijke prijs.
Pff, das echt flink aan de prijs. Bij salon roger kocht je een mat als deze voor 12 euro. Ik wacht wel even op de nieuwe salon roger producten.
Noem mij maar negatief, want zo een reactie zal hier vast op volgen maar dit is echt een belachelijke prijs.
Wat is de diameter van dit ding?![]()
Ik ben wel eens benieuwd of iemand een lijstje heeft met alle oude rollen met daarbij het aantal grammen kruit. Dan kan je vergelijken. Als ik dit namelijk zo zie staan lijkt jet alsof de nieuwe rollen allemaal meer kruit bevatten en dus harder knallen tov de oude rollen
De oude rollen in België mochten maximaal 250gram bevatten.
Wat er exact in de Mandarin, de Hindoe 3000 en 4000 zat weet ik niet precies.
Ik ben wel eens benieuwd of iemand een lijstje heeft met alle oude rollen met daarbij het aantal grammen kruit. Dan kan je vergelijken. Als ik dit namelijk zo zie staan lijkt jet alsof de nieuwe rollen allemaal meer kruit bevatten en dus harder knallen tov de oude rollen��������
Max gram was zoals gezegd 250 gram, alle matten hadden 250 gram of minder behalve de 100k, vandaar dat die ook uit 3 delen bestond.