Zeewolde 05-09-2009

Deze show wordt geschoten door Elementum FX uit Wolvega, en niet door Katan zoals in de eerste instantie werd gemeld. De show begint rond 22.00 uur in de nabijheid van de kermis.:shocked:

Deze show wordt geschoten door Elementum FX uit Wolvega, en niet door Katan zoals in de eerste instantie werd gemeld. De show begint rond 22.00 uur in de nabijheid van de kermis.:shocked:

hoe kom je erbij dat deze show word geschoten door elementum FX? word gewoon door katan vuurwerk geschoten staat ook in het vuurwerkbesluit(zie de link in de beginpost van moontan, pagina 5.)

de show van het 25 jarig bestaan van Zeewolde werd wel door het bedrijf elementum FX geschoten.

Neem nou maar van mij aan dat dit niet door Katan gebeurt, maar door Elementum FX, de show begint rond 22.00 uur !:bye:

Firecracker: en de vergunning in mijn eerste post dan?
Heb jij info op papier waaruit blijkt dat het zo is dat Elementum gaat schieten?

wij schieten de show,als die door gaat.Het is nog niet bekend of ze het budget bij elkaar kunnen krijgen

Hmm, als de show doorgaat ga ik er misschien wel heen. Wel toevallig op google maps is er ook net kermis, haha:p Want ik keek ff waar het was.

Beste allemaal,

Weet het nu toch echt zeker... De show wordt wel geschoten door Elementum FX uit Wolvega en dus niet door Katan, zie startpost. :wink: Heb het uit de 1e hand. Wordt een mooie show, met een spetterende finale ... Gaat er nog iemand filmen ???:)

Ben net wezen kijken naar de show.
Vond het wel mooi maar erg veel spektakel was het niet.

Maar dat is mijn mening.

Groeten Rinaldo.

Back
Bovenaan