Z40 silver fountain (conic 6) die niet uit elkaar knalt

pyromaniac

VWC lid
Ik heb vandaag 11 april de Conic 6 (Silver Fountain Z40) afgestoken op een rustig afgelegen terrein waar geen hond last heeft van vuurwerk :)

het was lekker zonnig (zonnig? beetje bewolkt zon kwam er maar niet doorheen) en wind stil.

ik zet camera op statief en +- 7 meter voor me de fontein (vulkaan) zet me camera volledig ingezoomed op de fontein en begin met filmen en steek fontein aan loop terug (rennend) naar de camera en ging kijken :)

de fontein ging hooguit 2,5 meter hoog best leuk gezicht overdag :) na afloop ging de fontein alleen niet uit elkaar knallen/ploffen zoals wel gezegt werd, zal dit dan productie fout zijn of is het verandert?

hier de film: Klik hier voor de film

Laatst bewerkt:
Okee ja leuk maare...
Ik snap de bedoeling van dit filmpje niet helemaal en ook de titel staat me een beetje tegen...
Graag uitleg..

Deze fontein hoort inderdaad op het eind een "bang" te hebben. In verschillende filmpjes heb ik niet écht een knal gehoord/gezien. Eerder een extra uitbarsting van het effect. Maar op bovenstaand filmpje is inderdaad niks daar van te zien.
Wellicht een productiefoutje of wegens wetgeving aangepast.
Vind dat je beetje te veel ophef maakt over een fonteintje van 3 euro.

Waarom maak je niet gewoon 1 topic met alle filmpjes erin want dit begint irritant te worden :wink:

ik zal volgende films die volgen wel in 1 topic plaatsen (en deze dus ook :)) is inderdaad wel stuk overzichtelijker :wink: en ik snap wat je bedoelt :bye:

Laatst bewerkt:
ik zal volgende films die volgen wel in 1 topic plaatsen (en deze dus ook :)) is inderdaad wel stuk overzichtelijker :wink: en ik snap wat je bedoelt :bye:

Als je snapt wat Nitraat12 bedoeld, waarom heb je dat dan niet meteen gedaan toen je de eerste filmpjes op vwc poste?

Op vwb ben je precies hetzelde aan het doen zoals je hier doet, het iriteerd me echt enorm zoals je de laatste tijd bezig bent, er zijn genoeg freaks die daar precies hetzelfde over denken.

Back
Bovenaan