Yolanthe stak vuurwerk af voor Q-music

pyromaniac

VWC lid
Vanochtend heeft Yolanthe Cabau van Kasbergen het officiële startsein gegeven voor de start van de Q-top 1000. Zij deed dit samen met Ruud de Wild door een duizendklapper af te steken.
Ruud de Wild: “Yolanthe is toch wel de klapper van het jaar en daarom de juiste persoon om onze Q-top 1000 af te trappen met duizend harde knallers.

Vorig jaar opende Marco Borsato al de ultieme lijst van Q-music door ook een duizendklapper af te steken. De Q-top 1000 is tot vrijdag 19.00 uur deze hele week te beluisteren op Q-music

33679_f279e5.jpg

http://www.radiovisie.eu/nl/nieuws.rvsp?art=00081857

Laatst bewerkt:
hier word het beschreven als een duizend klapper en in vuurwerkvondsten word het beschreven als mitrailleur banden hahahha

Is dit nou eentje van 2006? ouwe rollen vast en zeker ook een illegale rol..

BOETE!!

Haha inderdaad de wouten zullen niet over het ´lekkerste´ wijf van nederland gaan zeuren, maar als een paar puistige pubers het doen is het allemaal zo erg.
Zo zie je maar weer dat het allemaal zo krom als een hoepel is in Nederland:)

Wat zeurt iedereen nou? Ze had vast ook de kans om opgepakt te worden. Als ik er nu 1 hier afsteek en er rijd geen politie langs dan krijg ik ook geen boete!

Die rol die je daar ziet is zekers geen illegale rol met flashkruit, maar gewoon een slap aftreksel met zwart buskruit.
Geloof me maar.

Ik vind het niet normaal dat ze daar zo even een zwaar illegale bom afsteken, de hele studio incl mediapark had wel opgeblazen kunnen zijn zeg! Politie doe er wat aan, beter dan dit krijg je de criminelen niet gepresenteerd!

Deze rol bestaande uit flashkruit is geïmporteerd door Centex Development Limited te Hong Kong.
Productie vond plaats in Liuyang; dé vuurwerkstad van China!

- Anaconda

Are you kidding me?
Serieus?
Dan vraag ik mij af waarom ZIJ WEL, en WIJ NIET?
Dit is toch weer met 2 maten meten.

hun zullen wel weer makkelijk een vergunning kunnen krijgen, tja, bekende nederlanders, en als er geld wordt betaald kan er ook veel. Maargoed

Back
Bovenaan