XXL UfoBallon

moontan

VWC lid
HET ALTERNATIEVE VUURWERK UIT ENSCHEDE!

Ufoballon Enschede

XXL UfoBallon, niet te vergelijken of te verwarren met z'n kleine broertjes!!! Bovendien gemaakt van Vuur Vertragend rijst papier!!!

80cm x 175cm - XXL Khom Loy - Ufo Balloon - Sky Lanterns

PER STUK a €7,25 (AFHALEN IN ENSCHEDE)
PER 5 STUKS a €7,25 + 7,95€ Bezorgkosten
PER 10 STUKS a €6,50 + GRATIS BEZORGEN

Onze traditionele lantaarn is gemaakt van BRAND VERTAGEND RIJSTPAPIER hiermee is de ballon UNIEK en tevens veiliger dan de "normale balloons". Door eigen kwaliteits controle in Thailand bieden wij u de mogelijkheid kennis te maken met een kwalitatief, met de hand gemaakt, UNIEK produkt. De lantaarns worden bovendien op professionele wijze verpakt. (cadeau waardig)

De Lantaarns ook wel bekend als Sky lantern, Ufoballon of Ufo balloon kent zijn oorsprong in de rijke Oost Asiatische geschiedenis. Tijdens festiviteiten en festivals zoals: Loi Krathong, Ye Peng, Verjaardag, Geboorte, Huwelijk, Bruiloft, Concert etc. kiezen de ballonnen dan ook massaal het luchtruim. Dit levert een zeer SPECTACULAIR en vooral BIJZONDER schouwspel op!

Tevens is deze hete luchtballon een erg mooi alternatief soort vuurwerk.
Ze bereiken grote hoogte, ettelijke honderden meters zo niet kilometers, en de brandduur ligt tussen de 15 en 25 minuten , in de winter zijn zelfs vluchttijden van 45 minuten gemeld.

DIREKT rechtstreeks uit VOORRAAD leverbaar!

Informeer naar onze mogelijkheden!
WEB: http://www.ufoballon.nl

Een poosje geleden hebben wij er namens Ufo-balloons.com een aantal van deze Ufo-ballonnen gekregen om te proberen en ik moet zeggen dat ik het hardstikke leuke dingen vond. Ze gaan ontzettend hoog en als je ze een beetje op een open plek op laat kun je ze heel lang blijven volgen. Wel 's nachts doen uiteraard, overdags is er weinig aan. En simpel in gebruik, het is een kwestie van dat kaarsje aan de onderkant aansteken, vasthouden totdat hij goed gevuld is met warme lucht, loslaten en daar gaat 'ie. Het enige waar je op moet letten is dat er niet al teveel wind staat want dan kunnen die dingen nogal rare fratsen uithalen in de lucht met als gevolg dat ze weer terug naar beneden komen.

Hieronder nog een foto van zo'n ufo-ballon want ongetwijfeld niet iedereen zal ze kennen. Dit was de kleinste versie.

img0974pi3.jpg

Leuk Apollo je verhaal. Leuk dat je dat met ons wilt delen.
Is het iets voor oud en nieuw een keer te proberen?
Bedoeld als verrassingseffect?

:bye:

Ik denk dat het een zeer apart gezicht is als je met oud en nieuw een deel van die ballonnen op laat. Dat verwacht niemand. Ik zou ze dan wel met minimaal 3 doen zodat je het maximale verrasingseffect bereikt.

Ik heb de ballonnen besteld bij ufoballon.nl en heb nu zelf het gebied limburg onder me voor deze ballonnen. Zijn de grootste die op dit moment te verkrijgen zijn en het maakt echt indruk en zeker als mensen niet weten wat het is.

Hey Ollie, afgaande op jouw commentaar ga ik ze eens uitproberen .
En bestellen kan vanuit onze luie stoel.
Ben benieuwd.
Bedankt voor je comment.

:bye:

de discusccies over deze jongens waren vorig jaar ook al hevig op gang gekomen. inderdaad leuke dingen, tijdens de vwp paintballmeeting eentje de lucht in zien gaan.

Mij is echter niet bekend of het nu wel of niet legaal is, omdat er vorig jaar verhalen waren van waarschuwingen e.d. door bepaalde instanties omdat de ballonnen voor verwarring en onduidelijkheden zorgen. het in huis hebben is uiteraard wel geoorloofd maar het op laten stijgen betwijfel ik wel... iemand duidelijkheid hierover?

Wat een grappige dingen. Ik zal kijken of ik er ook wat ga bestellen.
Mooi filmpje Moontan.

Ufo's zijn Thaise geluksballonnen

De ufo's (unidentified flying objects) die de laatste weken in Friesland en Groningen zijn gespot, zijn Thaise geluksballonnen. Dat stelde Jorke Tamminga, eigenaar van ballonnenverkoper UFO Balloons Arnhem, gisteren. In Noord Nederland zagen tientallen mensen de laatste tijd onbekende objecten vliegen.

Bron: Metro

Ufo's zijn Thaise geluksballonnen

De ufo's (unidentified flying objects) die de laatste weken in Friesland en Groningen zijn gespot, zijn Thaise geluksballonnen. Dat stelde Jorke Tamminga, eigenaar van ballonnenverkoper UFO Balloons Arnhem, gisteren. In Noord Nederland zagen tientallen mensen de laatste tijd onbekende objecten vliegen.

Bron: Metro

Haha. Grappig nieuws. :p

Haha ja ik was vanavond op het ziekenhuis en zag dat stukje, heb het er meteen uitgescheurd. Dit is al wel iets ouder nieuws, maar weet niet precies van wanneer dit stukje in de metro stond.

Back
Bovenaan