Xtremepyro's Oud en Nieuw 2013/2014 Movie topic

Goedendag Freaks!! Het is eindelijk weer zover, een goede vriend van mij is eindelijk klaar met het bewerken van de video's. We kunnen dus weer beginnen. In totaal zijn het ongeveer 90 filmpjes dus jullie kunnen de aankomende tijd ongeveer 1 filmpje per dag verwachten.

Afgelopen oud en nieuwe ben ik weer flink los gegaan. We kennen de verhalen wel, dit jaar ga ik minder kopen.....
NIET dus!! Het was gewoon nog meer dan andere jaren! O o o ik wist niet waar ik kijken moest in de schuur. Ik had geen eens werk ruimte om al me projecten te maken!!:bonk:

SAM_0241.jpg

Maargoed dit komt vast wel bij meerdere van jullie bekend voor.

Over het weer en de regen gaan we het maar niet hebben en wat het allemaal verpest heeft want ik word er niet goed van.... Owja en even voor de duidelijkheid, dit jaar hebben we GOED weer!!! 100%

Oke! Wat kunnen jullie verwachten.. De doorlont projecten die ik elk jaar doe, de kindershow (wat niks kinders aan was) en de show op de welbekende hoek. Verder heb ik ook veel filmpjes overdags gemaakt wat vaak onder de freaks erg word gewaardeerd. Ik ben erg blij dat ik dit heb gedaan want aankomende oud en nieuw zullen en niet veel daylight filmpjes worden gemaakt ben ik bang... :sad:

Hier de link naar de youtube pagina: https://www.youtube.com/channel/UCc5ApM1Zsb-So_lIDRta0vQ
Hier de link naar de pagina op VWC van vorig jaar: http://forum.vuurwerkcrew.nl/showth...uw-2012-2013-Movie-topic&highlight=xtremepyro

Oke genoeg gepraat laten we maar is beginnen!! :D

Het eerste filmpje wat erop staat is van een salvo shells die we even wilden testen ivm de pyroclocks. We kwamen er toen pas achter dat we de verkeerde hadden... 1 seconden clocks... Maargoed daarom was het mooi dat deze getest werden. De shells zijn van het Lidu en ik vind het geweldige kwaliteits olliebollen!
Owja het filmpje stoort soms een beetje... kwam door de cam die niet best was.

PA211465.jpg

Veel plezier!! Gr. Xtremepyro :bye:

Komt goed hoor Wesley. We houden het bij elke dag 1 filmpje en ik zal even kijken of ik er ook foto´s bij kan zetten. Foto´s van de gehele collectie heb ik alleen niet gemaakt want ik had geen zin om alles uit te gaan stallen... :)

Zo hier weer een nieuw filmpje van een project met heel maar dan ook heeel erg veel plakband! Een hele berg Knockouts aan elkaar verbonden. Het kost je wat tijd maar zown bak als dit voor deze prijs, dat krijg je natuurlijk nooit. Veel kijk plezier!

SAM_0251.jpg

Nieuwe dag en een nieuw filmpje! Vandaag een salute bak van Rubro! De Secret Temptation. Deze werd geschoten rond de klok van 10 uur. Het startsein dat het stoken weer mag beginnen.

SAM_0182.jpg

Vandaag een leuke maar korte cake. De Smoking Beauty van Lesli. Voorheen had deze cake een andere naam...
Het blijft alleen wel een uniek stukje vuurwerk. Hopelijk krijgen we in de toekomst meer van deze producten.
Enjoy!!:bye:

SAM_0036.jpg

mooi films man laat maar meer komen ha ha ha
maar ik denk niet dat er meer dag cakes komen aan gezien de tijd later is geworden

Een nieuwe update!! Nu een legale pruttel rol van Wolff. Deze rol was redelijk betaalbaar dus erg leuk voor overdags. Jammer genoeg was het snipper gehalte niet erg hoog.

Veel plezier!

20131228_155342.jpg

nou die rol van jou gaat nog vrij snel die van mij was echt prut 2x zo langzaam
maar blijft leuk om te zien

Weer een aardig leuke update vandaag. Een mooi doorlont projectje met een aantal erg goedkope knal cake's. 8 x De Thunder Brick van Lesli. Zelf vind ik dit blokje een erg goede prijs hebben en de knallen zijn niet mis.

Geniet ervan!

20131228_164833.jpg

Vandaag 2 kleine update's. Eerst een daylight confetti cake van lesli. De Loving War!!
Jammer genoeg zie je de confetti snippers niet goed op beeld. Maar voor de prijs van +/- 12 euro is het een topper!

SAM_0155.jpg

Het volgende filmpje is een cake van Helios. Het blijft leuk om deze cake's in Duitsland te halen voor een erg leuke prijs. Ik had er dit jaar erg veel en daarom heb ik ze overdags afgestoken want in de avond had ik er geen tijd voor.
Veel plezier!

Weer een prachtig sstukje vuurwerk van Lesli vuurwerk. Een prachtige daylight single shot met de naam Bloody Angel. Een parachute met slingers!! Vrienden van mij konden hier erg om lachen.

SAM_0138.jpg

Een kleine update. Dit stukje vuurwerk kreeg ik gratis bij mijn bestelling. Denk ook omdat er geen CE keurmerk meer opzat er ze er vanaf moesten. Maar goed, ik ben een holander dus GRATIS...
Verder is de Dream Color van Evuco een grappig dingetje.

Vandaag een legaal matje. The Chain 500 van Zena. Een aardig matje met zwart kruit erin. Natuurlijk kan je hem niet vergelijken met met de chainthunder van de zuiderburen.

Even een beetje oud en nieuw kriebels opwekken. Een stook momentje met verschillende knallers. De meeste knallers die worden afgestoken zijn de Cobra Trate #4. In mijn ogen een super knaller.

Camera op ze plek en stoken maar!!! :devil:

Een Low Budget Cake van Helios. 2 stuks voor een tientje. Altijd leuk om overdags of in de voor avond te stoken. Veel plezier!

Back
Bovenaan