X50 [Uitloop]

ilvan

VWC lid
Artikelnummer: 3550
Artikelnaam: X50
Bruto Gewicht: n.n.b.
Netto Kruitgewicht: n.n.b.
Aantal Schoten: 25
Effectomschrijving: n.n.b.
Tijdsduur: -
Stijghoogte: -
Richtprijs: 14,95

Laatst bewerkt door een moderator:
15 euro door 25 shots, ben benieuwd!

Crackle stars; Crackling.
Comets; Crackling rain.

Zo dat ziet er goed uit, als dit een soort Chry Crackling is, is dat een nette prijs

Sow, dit is bijna ongelovelijk. Wat een fantastische cake voor die prijs. Het filmpje veraste mij totaal. Mooi crackling mines gevolgd door crackling tails en een geweldige finale van crackling boeketten.

Ik moet dit product eigenlijk gewoon hebben, maar twijfel sterk of hij verkocht gaat worden bij mijn dealer ...

Het kan dus wel, mooie waaiers voor mooie prijzen !

Laatst bewerkt:
Voor dat kleine prijsje een heel leuk ding met pittige crackling, dat ik absoluut even ga halen bij de dealer 'om de hoek' als die 'm verkoopt :)

Goedenmorgen, ik heb het filmpje wel 3 keer moeten bekijken en daarna wel 6 keer naar de prijs, ongelovelijk dat er zo'n cake voor die prijs wordt aangeboden : waanzinnig en deze komt met stip op nummer 1 te staan dit jaar bij mij.

Het is inderdaad een hele goede prijs. Toen ik de naam zag en het aantal schoten dacht ik dat het ging om een concurent van de Crackling Chry, maar deze is toch anders, en goed! Prijs ligt lekker laag en de uitwerking is goed!

wat een ongelovelijke topper is dit toch ook weer!:D
En voor de prijs, tjhaa.. die moet je toch wel halen! Is geen geld, helemaal omdat het ook nog een waaier is!:) Die tails zijn trouwens wel perfect uitgewerkt zeg:D

zeer mooie cake , vooral die tails zijn van goede kwaliteit .
en dan die prijs , topper dit , zoiezo op het lijstje al koste hij 'n tientje meer dan had tie nog in de collectie gezeten .

Ik denk eraan in plaats van deze de Blink Fan te nemen; is ook €14,95 :) (ik mis trouwens een subsectie voor de Vuurwerktoppers-lijn hier) Het worden ze vast allebei :D

Laatst bewerkt:
Blink Fan is inderdaad ook een schitterende cake ! Mooier dan deze vind ik zelf, meer boeketten voor dezelfde prijs. Eerste crackling staarten, dan gewone boeketten, dan crackling en schitterend beëindigt met chrysanthemum !

Weet dat dit niet in dit topic hoort maar er is, zoals 'Richardus' al zegt, geen topic hierover. Helaas!

Ik hoop dus niet dat het een china movie is. Ik vind het echt een supper cake voor dat geld !

Ik hoop dat ik eraan kan komen dit jaar :D

Denk dat het wel degelijk een China movie is. Sommige filmpjes op de site van vuurwerktoppers beginnen met een aankondiging van Freakpyromaniacs. Dit zijn wel demo filmpjes. Volgens mij is het zo dat alle filmpjes die met het Cafferata beginnen China movies zijn.

Jongens, even serieus ik geloof me ogen niet... en 'nee' dit is niet overdreven! Waar zie je nog voor € 15.00 z'n cake en dan ook nog is in een waaier. De crackling klinkt ook erg hard op het filmpje, TOP product... Zeker de moeite om hier een stukje voor te rijden!

Vriendelijke groet.

Laatst bewerkt:
kan het bijna niet geloven, zo'n mooie pot! Dat voor een lekker prijsje. Hopelijk gaan ze het in de buurt verkopen. Is een mooie cake om overdag tussendoor te doen.

Vanmiddag ga ik deze even bestellen, het word er minimaal 1, zou er het liefst 3 van kopen want dat staat op mijn wishlist maar even kijken of ik dan alles nog wel kan bestellen i.v.m. budget.

Ik zal kijken of er een mogelijkheid is om er foto's van te maken. :)

Back
Bovenaan