X091 82 Shots Cake [Uitloop]

TenJ

VWC lid
Praat hier over de X091.

3091.jpg

500 Gram Vuurwerk - Red & crackling with red Tail, green glitter with green Tail, yellow peony with yellow Tail, Blue peony with blue Tail, red chrysantium with red Tail, siver chrysantium with silver Tail and silvertime rain with red Tail

Productspecificaties

Prijs
€ 60,00

Artikelnummer
3091

Verpakt per
per st.

Artikel
X 091 82 schots cake

2 filmpjes van mij:

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Heb hem gisteren ook afgestoken, een heerlijke 500grammer met een lekker tempo en hij duurt ook nog eens lang! Hij blijft maar doorschieten (in salvo), deze kan ik ook zeker aanraden:).

Overigens is de Xplosion ook een groot deel omgelabeld van Pro-line.

echt 'n geweldig product , grote mix van effecten en 'n heerlijk tempo .
60 euro is wel de grens prijs , en als ik dan bedenk dat ik 2 panters kan kopen bij vuurwerk orthen voor hetzelfde geld , dan is de keuze toch vrij snel gemaakt :wink: .

Vond dit een goede cake. Mooi afwisselende kleuren en effecten, en ook nog verschillende shapes. Goede pot, helaas vind ik 60 euro toch iets te veel van het goede voor 1 pot. Dit jaar trouwens 2 euro gestegen, hij is nou €62.

Hier een filmpje van demo afgelopen weekend:

+ YouTube Video

Back
Bovenaan