X05 [Uitloop]

Kl0otVi0ol

VWC lid
3505.jpg

Omschrijving:
7 zware cakes en 2 enkel schots mortieren

Artikelnummer: 3505

Verpakt per: per stuk st.€ 79,95

Ik had hem dit jaar, ik heb alleen nog een aantal cakes over dus kan ik niet helemaal oordelen over dit pakket. Maar ik ken wel zeggen dat het echt super goeie kwaliteit cakes waren! Zeker die 21 schots cakes was erg mooi en deed niet onder met andere cakes. De twee single- shots zijn ook om over terug te schrijven, die waren prachtig!

Vorig jaar gehad, dit jaar twee keer! 1 pakket afgestoken, wat een heerlijke effecten weer. Deed niet onder de andere 500 grammers per schot. Heb nog precies 1 heel pakket over, wat ben ik blij! Gewoon 3 jaar op rij dit pakket denk ik!

Geweldig pakket. Mooie kleuren, goede blinkers. Aparte kleurcombinaties en de single shots zijn voor het formaat erg goed.

Normaal vind ik Cafferata wat aan de dure kant, maar 80 euro voor dit pakket vind ik zeer acceptabel. Je krijgt er goed vuurwerk voor dat zeker na 12 uur niet misstaat.

:bye:

Normaal heb ik het niet zo op pakketten maar als ik de reactie's van Ruben en Jupilerfreak mag geloven is dit dus wel een goed pakket. Wie weet dit jaar toch maar eens kijken. Aan wat voor soort potten moet ik denken, burst / effectgrote?

Dit pakket is zeer goed!!
Was erg tevreden.
Effecten zijn ontzettend groot, harde knallen en mooie effecten.
Zeker een aanrader.
Heb filmpjes gemaakt, maar er kwam regen op de lens:cry: ! Dus kan niks laten zien,
maar het is nog beter dan op het filmpje

Ik weet niet wat ze allemaal met die filmpjes gedaan hebben maar volgens mij klopt er bar weinig van allemaal.. De helft van t filmpje is X05 en dan komt er van alles achteraan...

Geweldig pakket dit! Burst is echt ongelofelijk hard en de effecten zijn mooi, niet van alles wat door elkaar. En 7 cakes voor 90 euro kan nog net.

Straatfilmpje van 4 cakes uit dit pakket;
19 schots @ 0:42
9 schots @ 1:05

En vanaf 1:12 nog een 19 schots cake van dit pakket:

En vanaf 0:00 nog een 9 schots cake van dit pakket:

Laatst bewerkt:
Back
Bovenaan