X-Terminator

moontan

VWC lid
Artikelnummer: 460
Artikelnaam: X-Terminator
Netto Kruitgewicht: 500 gram
Aantal Schoten: 36 schoten
Effectomschrijving: 36 Multishots met finaleserie
Richtprijs: 59,50 euro
Film:Demo B&W 2007

Laatst bewerkt door een moderator:
Op de demo vond ik deze zeer goed presteren, vooral het begin met goede hoge mines, onbetwist een van de beste legale cakes!

Wat vonden jullie hiervan mannen?

vind jij deze serieus 1 van de beste legale cakes? hij is mooi dat zeker, maar als ik mensen een advies zou mogen geven, zou ik ze de pyromania aanraden, ook erg mooie mines en daarbij vind ik de boeketten persoonlijk beter.

update: ik heb het filmpje nu nog eens bekeken van allebei en begrijp de reactie van vuurwerkland nu beter: deze cake heeft meer afwisseling dan de pyromania.

en ik denk dat je de keuze moet maken aan de hand van de blauwe mines, wil je ook mines tussendoor hebben ga dan voor pyromania, want de x-terminator begint alleen met mines.

Laatst bewerkt:
Ooooo dus dit was die mooie pot bij 50 jaar algera brug !!! zeer mooie pot echt waar. 65 euro spreekt mij niet echt aan , maar voor de hoge budgetten zeker kopen !

Afgelopen zaterdag gezien bij de demo van Rohan.
Wacht op de beelden van de demo die gaan komen
Buitengewoon mooie cake.
Snoeiharde burst en een geweldig tempo.
Cake duurt lang en laat schitterende dingen zien.
Mines,blink,time rain crackling en brocades.
Aanrader.

Ik had vorig jaar deze pot,, en was verbaasd over de mooie effecten... zoals moontan al zei.. deze cake duurt lang.. veel mooie en verschillende effecten en de burst zijn super....
deze cake is niet erg goeiekoop maar ik vind het zijn prijs zeer zeker waard.. ook dit jaar is hij in mijn collectie te vinden...

een regelrechte aanrader dus....

Filmpje van de X-Terminator
Geschoten tijdens de demo van Rohan Fireworks afgelopen zaterdag.
Kwaliteit van het filmpje is matig.
Filmpje is van Xtremerides

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Genoeg bestudeerd om er zeker van te zijn dat ik hem neem
Met 10% korting bijna 60 euro, niet goedkoop maar ik vindt hem geweldig
Hij fabriceert mogelijk nog hardere burst dan de xtreme salute
Ik heb hem vandaag besteld bij Witbaard in Hilversum

Daar zou je best weleens gelijk in kunnen hebben Moontan

X-Terminator http://www.vuurwerkfan.nl/video/B&W2008demo/slides/10.html
Extreme Salute http://www.vuurwerkfan.nl/video/B&W2008demo/slides/03.html

De knallen doen zeker niet voor elkaar onder. Die van de X-terminator zijn volgens mij nog heel ietsje harder. Goed opgemerkt. Ik vind de X-Terminator 1 van de beste legale 500 grammers met name ook omdat er veel variatie in de effecten zit en natuurlijk een finale. Een finale hoort gewoon bij elke 500 grammer.

Hoe is die bevallen? :)

Hoe is die bevallen? :)

Hij is live in de straat uitstekend bevallen en hij was precies zoals ik hem in de bovenstaande post heb omschreven:
Veel variatie in effecten, lange duur, en een burst gelijk aan de Extreme Salute.
Volgend jaar absoluut weer en ik kan hem aan iedereen aanbevelen

Ook na de demo van gisterenavond blijft deze cake mijn persoonlijke nummer 1 van Brave & Wichers.
Voor commentaar: zie mijn posten in ditzelfde topic.

Ik vond deze cake ook zeer goed presteren op de demo. De mines zijn goed hoog en de effecten groot, gevarieerd en met harde burstknal. Vergeleken met de Pyromania van Lidu vind ik deze cake mooier, hoewel ik de Pyromania wat professioneler vind overkomen. Dit komt doordat deze cake verschillende effecten heeft.

Back
Bovenaan