WTF One

Koala

VWC lid
Artikelnummer: 3461
Artikelnaam: WTF One
Bruto Gewicht: ... kg
Netto Kruitgewicht: 8000 gram
Aantal Schoten: 400 schoten
Effectomschrijving: ...
Tube diameter: 25 en 30 mm
Kartoninhoud: 4/4
Tijdsduur: ...
Stijghoogte: ...
Adviesprijs: €599, onlineprijs €449,99

5f96976b38864_700x700.jpg

En helaas, heeft deze box nog geen video :wink:

Ik vrees met grote vrezen voor dit topic..

Maar leuke aanvulling van de wtf lijn, prijs natuurlijk van den gekke maar verwacht wel een flinke actie nog op deze

Pak die popcorn er maar bij!

Zou mooi zijn als hier eerder beelden van zijn dan de Kutan versie.

Ziet dit er interessant uit, benieuwd of hier ooit nog een filmpje van komt. Hoop dat die het nog red met de pakjes boot mee!

Heeft Bill Gates invloed gehad op de naam? Bij zijn gameconsoles begon het ook met Xbox - Xbox 360 - en toen ineens Xbox One... Voor mn gevoel kwam daarbij het trailert filmpje en de specs, vaak wel wanneer je het verwachtte. :p

In navolging van de drama bij de Grande Special van Katan. Als dit dezelfde box is wil ik Cafferata graag aanraden deze info zsm aan te passen, anders ben je kopers 50% méér kruit aan het beloven dan dat er daadwerkelijk in zit. En dat lijkt me niet de bedoeling

Knipsel.jpg

In navolging van de drama bij de Grande Special van Katan. Als dit dezelfde box is wil ik Cafferata graag aanraden deze info zsm aan te passen, anders ben je kopers 50% méér kruit aan het beloven dan dat er daadwerkelijk in zit. En dat lijkt me niet de bedoeling

Bekijk bijlage 57181

Bijna 100% meer zelfs... Het is (ruim?) 4 en er wordt 8 beloofd.

Het is ongelofelijk, bijgevoegd de productvideo van de WTF One

Lijkt me een 1op1 omlabeling van de Grande Special

De video van (ruim 3kwart) van de WTF One (omlabeling van de Katan Grande Special #400!

Wat een bak. Bonte mix van effecten, veelal met titanium core. Heel tof. Wel gigantisch lange pauzes tussen de cakes. Maar dat valt te verhelpen.

Voor de freak prijs van 200-250 gewoon een monsterlijk dikke box!

Misschien ligt het aan de afstand, maar ik vind hem nogal saai overkomen. De meeste effecten verdwijnen snel en wordt ook niet warm van de effecten. De burst is wel heel goed. Zo goed zelfs dat ik twijfel of het productie is. Ik wacht nog een even een jaartje op de straatfilms.

Misschien ligt het aan de afstand, maar ik vind hem nogal saai overkomen. De meeste effecten verdwijnen snel en wordt ook niet warm van de effecten. De burst is wel heel goed. Zo goed zelfs dat ik twijfel of het productie is. Ik wacht nog een even een jaartje op de straatfilms.

Dit betrof productie op de demo :)

Ik vind het een dikke ram bak en die burst is erg goed ! Effecten zijn ook prima denk dat je verkijkt op de grote afstand vanaf waar het gefilmt is

Ik vind het een dikke ram bak en die burst is erg goed ! Effecten zijn ook prima denk dat je verkijkt op de grote afstand vanaf waar het gefilmt is

Scheelt ook uiteraard dat deze al enige tijd heeft kunnen drogen :wink:
De demo locatie was extreem open, en de afstand tot het publiek was zeer groot. Als je deze compound in je eigen straat zet komt het sowieso al heel anders over.

Back
Bovenaan