Worden deze astronauten nog verkocht?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik vindt het persoonlijk jammer dat er tegenwoordig steeds minder kanonslagen te koop zijn, die gewoon in een slof verpakt zitten, in het mooie rode papier(per 10). Nu worden ze steeds meer los in een doos verpakt. Jammer:sad:.

ik vind het inderdaad ook erg jammer dat ze niet meer verkocht worden, bij mij alleen nog 100 stuks voor 3,95. Maar het is niet meer wat het geweest is hoor, en ze zitten in een doosje wat ook erg jammer is.

De Astronauten van Schuurmans? Of bedoel je de Shising Crackers van Wolff? Want die zie ik alleen op jullie site staan.:D

De wolff cracker ( slof 200 stuks ) hebben wij voor 2 weken geleden getest.

Mijn ervaring: voor nl begrippen is het zeker geen verkeerde. Ze snipperen zelf nog wat.

Ben zelf 50 en speel dus al aardig wat jaren met vuurwerk.
De goeie tijd gelukkig mee gemaakt, toen een rotje nog echt een rotje was.
Daarom ben ik over de wolff cracker best te spreken.

Ik heb enorm veel verschillende knallers gehad en op de grondbloem knal na is er nu maar 1 hardste knaller in nl en dat is de royal thunder, als hij goed droog is dan knalt hij ongeveer gelijk aan de simpele groene strijker. Hij knalt ook volledig in kleine stukjes dus geen plopper.

Als je kan kiezen zou ik de Royal Thunder, Black Spanisch Cracker van Cafferata en de Spanisch Cracker van Katan nemen. Allen met goede knal.:)

De topic vraag ging toch over de astronaut en over een rode papier verpakking?

Laten we het daar dan bij houden en niet over kartonnen doosjesverpakking praten. Zucht.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan