Woningbrand door vuurwerk in brievenbus

Babiloot

VWC lid
In een woning aan de Rijksweg-Noord in Geleen heeft woensdagavond een brandje gewoed in de gang. Volgens nieuwssite 1Limburg kon het vuur ontstaan doordat onverlaten zwaar vuurwerk in de brievenbus van het pand hadden gegooid.

Het incident vond plaats rond 23.30 uur. De brand kon snel geblust worden. Er zijn geen gewonden gevallen.

In de buurt zijn al langer vandalen actief, volgens een bewoonster. Eerder waren er bijvoorbeeld al eens eieren tegen ramen gegooid.

Bron:http://frontpage.fok.nl/nieuws/754361/1/1/50/woningbrand-door-vuurwerk-in-brievenbus.html

Joh dat zie je toch ook met de zwarte pieten discussie.. sinterklaas is voorbij en ze hebben t er niet meer over. Nu is alle aandacht gericht op t vuurwerk en is het aan de burger zelf of we t geloven ja of nee

Ow het is inderdaad mogelijk dat zeg ik niet maar het is in de media december gewoon een standaard regel dat welke brand of wat dan ook door vuurwerk veroorzaakt word,
Nou dat klopt wel een beetje ik ben dat nieuws van die ontplofte nog nief vergeten groot gebracht en de dozen vuurwerk lagen op straat bla bla bleek later om bananen dozen te gaan.
alleen werd dat nieuws wat koeler gebracht.

Nou dat klopt wel een beetje ik ben dat nieuws van die ontplofte nog nief vergeten groot gebracht en de dozen vuurwerk lagen op straat bla bla bleek later om bananen dozen te gaan.
alleen werd dat nieuws wat koeler gebracht.
in drachten bedoel je ?
Daar was ik bij namelijk en 1 van de eersten ter plekke, mensen dacht ook meteen aan vuurwerk :P (is ook niet heel gek als er iets met een explosie gebeurt in december) maar was voor mij al vrij duidelijk dat het om een gas explosie ging.

Helaas is het bij de media tegenwoordig heel belangrijk om als eerst te zijn met het nieuws en maakt het niet uit hoe nauwkeurig/eerlijk dat nieuws dan is.

Back
Bovenaan