Woning bijna afgebrand na zwaar vuurwerk in brievenbus

UTRECHT - Een woning in Utrecht is gisteravond bijna in vlammen opgegaan nadat iemand zwaar vuurwerk door de brievenbus naar binnen had gegooid. De bewoners wisten het vuur net op tijd te doven.

Meerdere ruiten sneuvelden door de klap en een deel van een gordijn verbrandde. De bewoners van het huis aan de Bosch van Drakesteinlaan gooiden het brandende gordijn snel in de sneeuw, waarna ze rond 23.30 uur de politie belden. Er is nog niemand aangehouden. De politie is op zoek naar getuigen. (Novum)

bron

Dat zoiets kan gebeuren, ongelooflijk dat iemand dit doet.
Heeft hij/zij geen opvoeding gehad ofzo?

Elk stukje vuurwerk kan gevaarlijk zijn, mits het in foute handen terecht komt...

Hopelijk krijgen ze deze t*r*nglijers te pakken,Wat een stelletje kl*te randebielen.
Ik snap niet hoe men dit in je hoofd kunt halen.:angry::angry::angry:

schandalig dit echt... Dat je zo ie zo al op het idee komt om zo iets bij iemand in zn bus te mikken, echt dat snap ik gewoon niet. Dan ben je gewoon ziek in je hoofd.

Ik snap niet dat mensen dat nou altijd in december doen. Bedoel, debielen lopen het hele jaar vrij rond en uitgerekend in december doen ze dit soort dingen. Ik vraag mij af wat voor "bijzondere" acties deze "lichtpuntjes" gedurende de rest van het jaar zoal doen...

Jezus hee
Mensen kunnen tegenwoordig echt nie meer na denken he..:angry:
Ik hoop dat de daders worden gepakt en zwaar gestrafd

Mensen denken tegenwoordig niet meer na bij wat ze doen.

Een ander moet het weer voor ons verzieken. Vindt je het gek dat er figuren zijn die vuurwerk willen verbieden? Ik niet, want dat komt allemaal door dit soort voorvallen.

Ik snap niet dat mensen dat nou altijd in december doen. Bedoel, debielen lopen het hele jaar vrij rond en uitgerekend in december doen ze dit soort dingen. Ik vraag mij af wat voor "bijzondere" acties deze "lichtpuntjes" gedurende de rest van het jaar zoal doen...

Misschien komt dat doordat ze in december hun vuurwerk kopen :bonk:

Misschien komt dat doordat ze in december hun vuurwerk kopen :bonk:

Mensen kunnen daar het hele jaar aan komen en als je iemand haat is het een koud kunstje om dit soort dingen ook in maart of april te doen. Juist daarom snap ik niet dat mensen dit pas in december doen. Het lijkt haast wel of ze er op wachten om zoiets te kunnen doen ofzo.

hou op zeg bijna dit en bijna dat.

ik snap dat het niet leuk is en dat dit niet mag maar een bericht met bijna dit en dat.
als ik bijna een miljoen heb gewonnen heb ik geen miljoen dus hier is dat huis ook niet afgebrand.

het is verveelend maar een beetje aangedikt.

gr

Ik zal der maar niet verder op in gaan
Maar het blijft gewoon te gek voor woorden dat mensen dit soort dingen doen

Hierdoor wil de overheid vuurwerk gaan verbieden.:angry:
Nog een paar van zo'n ongevallen en het is geen vuurwerk voor volgend jaar...:angry:
Maar als je geen vuurwerk meer kunt kopen in het binnenland, word er veel meer in het buitenland gehaald.
Hierdoor gebeuren er nog meer ongelukken.

Ik hoop dat deze idioten oud en nieuw in de gevangenis moeten doorbrengen.
Ze brengen zichzelf, anderen en de vuurwerktraditie in gevaar!!! :angry:

Laatst bewerkt:
Het bewijst maar weer dat er meer gekken buiten het gekkenhuis rond lopen als dat er in het gekkenhuis zitten.

Schandalig! Het baat mij zorgen dat dit soort nieuwsberichten steeds vaker voorkomen...

Over het verhaal, ja aangedikt, maar wat verwacht je in de media?

En voor de bewoners, ik zou gewoon aangiften op poging tot moord. Het vuurwerk had voor scherven kunnen zorgen ( spullen in de omgeving die kapot knallen ) of het vuurwerk had zélf schade kunnen aanrichten bij de bewoners.

Ik las het net ook. wat een trieste flikkers zijn dit. Echt zonde dat dit zo vaak gebeurd :( Hier door word de vuurwerk pret voor ons straks gewoon ontnomen.

Maar ik vind gewoon dat de overheid het rieeel moet blijven zien, en moet gewoon inzien dat het gewoon niet mag gebeuren dat er een paar gekken het voor de rest verpesten. Deze gekken zullen altijd dingen blijven opblazen, ook als vuurwerk hier verboden wordt. Dan komt er nog zat spul uit het buitenland, waar die lompe knallers juist vandaan komen. Dus wat voor nut heeft het om vuurwerk te verbieden hier? Ik bedoel dat soort producten zijn hier toch al illegaal en toch zijn ze er, dus het leverd je niks op.

Back
Bovenaan