robert_v_dijk87
VWC lid
Zoals sommigen misschien al wel hebben gezien op de facebookpagina van wolff,
Heb ik een ontwerp ingestuurd voor het label,en ben ik de winnaar geworden.
Photoshoppen vind ik leuk om te doen,het is een hobby waar ik nooit iets voor geleerd heb(wie weet wat de toekomst brengt).
dat ik dit heb gewonnen is voor mij super!
al die jaren alles zelf leren en dan dit als beloning.

Ik had dit nooit verwacht omdat ik maar 8stemmen had.

Uiteindelijk heeft wolff toch gekozen voor mijn ontwerp,ze vonden de klep erg leuk bedacht en het ontwerp VROLIJK.
ze hebben er een 2x 25 schots cake van gemaakt.

Ik en mijn vrouw waren uitgenodigd tijdens de verkoopdagen op kantoor bij wolff vuurwerk te twello.
Nu heb ik een hele creatieve doos al mogen ontvangen met daarin 2 keer de blackspider.
natuurlijk erg van genoten!!!

Wat zijn de verdere plannen?
In april of mei ga ik nog een keer na wolff om alles perfect te maken (achter die mega grote schermen daar haha)
Ik en mijn vrouw hebben V.I.P uitnodigingen gekregen voor de demo van wolff,waar hij ook te zien zal zijn.
Welk product er in gaat komen is nog onbekend,ook al hoop ik op een top product!!
En over een jaartje krijgen wij een karton van onze ontworpen cakes.

het vuurwerkseizoen 2014 zal voor mij (ons)dus eerder dan ooit beginnen

Heb ik een ontwerp ingestuurd voor het label,en ben ik de winnaar geworden.
Photoshoppen vind ik leuk om te doen,het is een hobby waar ik nooit iets voor geleerd heb(wie weet wat de toekomst brengt).
dat ik dit heb gewonnen is voor mij super!
al die jaren alles zelf leren en dan dit als beloning.

Ik had dit nooit verwacht omdat ik maar 8stemmen had.

Uiteindelijk heeft wolff toch gekozen voor mijn ontwerp,ze vonden de klep erg leuk bedacht en het ontwerp VROLIJK.
ze hebben er een 2x 25 schots cake van gemaakt.

Ik en mijn vrouw waren uitgenodigd tijdens de verkoopdagen op kantoor bij wolff vuurwerk te twello.
Nu heb ik een hele creatieve doos al mogen ontvangen met daarin 2 keer de blackspider.
natuurlijk erg van genoten!!!

Wat zijn de verdere plannen?
In april of mei ga ik nog een keer na wolff om alles perfect te maken (achter die mega grote schermen daar haha)
Ik en mijn vrouw hebben V.I.P uitnodigingen gekregen voor de demo van wolff,waar hij ook te zien zal zijn.
Welk product er in gaat komen is nog onbekend,ook al hoop ik op een top product!!

En over een jaartje krijgen wij een karton van onze ontworpen cakes.

het vuurwerkseizoen 2014 zal voor mij (ons)dus eerder dan ooit beginnen