wolff label design

Zoals sommigen misschien al wel hebben gezien op de facebookpagina van wolff,
Heb ik een ontwerp ingestuurd voor het label,en ben ik de winnaar geworden.
Photoshoppen vind ik leuk om te doen,het is een hobby waar ik nooit iets voor geleerd heb(wie weet wat de toekomst brengt).
dat ik dit heb gewonnen is voor mij super!
al die jaren alles zelf leren en dan dit als beloning.
robert.jpg
Ik had dit nooit verwacht omdat ik maar 8stemmen had.
oontwerp-syemmen.png
Uiteindelijk heeft wolff toch gekozen voor mijn ontwerp,ze vonden de klep erg leuk bedacht en het ontwerp VROLIJK.
ze hebben er een 2x 25 schots cake van gemaakt.
robert.png
Ik en mijn vrouw waren uitgenodigd tijdens de verkoopdagen op kantoor bij wolff vuurwerk te twello.
Nu heb ik een hele creatieve doos al mogen ontvangen met daarin 2 keer de blackspider.
natuurlijk erg van genoten!!!
1495519_667496813316838_890648572_n (1).jpg
Wat zijn de verdere plannen?
In april of mei ga ik nog een keer na wolff om alles perfect te maken (achter die mega grote schermen daar haha)
Ik en mijn vrouw hebben V.I.P uitnodigingen gekregen voor de demo van wolff,waar hij ook te zien zal zijn.
Welk product er in gaat komen is nog onbekend,ook al hoop ik op een top product!!:p
En over een jaartje krijgen wij een karton van onze ontworpen cakes.
gamble-krtn.png

het vuurwerkseizoen 2014 zal voor mij (ons)dus eerder dan ooit beginnen:p:p

Gefeliciteerd! Ziet er mooi uit het ontwerp, helder en vrolijk design!

Ga je het zelf ook in jullie collectie verkopen? :)

Supertof hoor, ziet er ook erg goed uit! Wij gaan de Wolff demo dus goed in de gaten houden! ;)

Afgelopen vuurwerkseizoen had ik mee gedaan aan de ontwerp aktie op de facebookpagina van wolff.
Mijn ontwerp is toen uitgekozen om in 2014 in productie te nemen.
Dit vind ik natuurlijk super gaaf!omdat photoshoppen normaal gewoon een hobby voor mij is.
Dit was het ontwerp wat ik had ingestuurd.
robert.jpg
Ook had knutselaar :P Dave al een prototype gemaakt met 2 x the blackspider erin.
robert.png
Ik kreeg dus het prototype mee na huis,en zou dit seizoen een keer langs wolff gaan,
om alles uit te werken.
Afgelopen vrijdag was het dus zover.
Lekker dagje vrij en rond 09.00 opweg naar twello.
Daar aangekomem eerst een lekker bakje koffie gedronken en wat gekletst(lag de sfeer nou aan de vrijdag?:p)
Na de koffie heeft Jeroen mij de showroom boven laten zien,deze was met de freakdag overgeslagen.
Mooi opgestelde showroom gezien en wat dingetjes te horen gekregen die misschien dit jaar gaan gebeuren.
Toen maar eens achtert de pc schuiven dacht ik.
Nou niet dus mocht eerst handarbeid gaan doen.:bonk:(wat zag ik daar van lidu trouwens?)haha
De doos met 2cakes paste niet echt in hun assortiment dus word het een 36shots cake.
dummy label verwijderen opmeten etc etc.
20140523_105911.jpg
want dit zou hem gaan worden.

daarna de maten ingegeven in adobe indesign(onbekend vlak voor mij)
en geimporteerd in photoshop.
toen hebben we het oude ontwerp erbij gepakt en zijn we hem na gaan maken.
nou namaken hebben we niet gedaan want al gauw gingen we een hele andere kant op.
20140523_105729.jpg20140523_105605.jpg
vector na vector gedownload en toen eerst maar eens als verassing kiezen uit 4 producten die er in zouden kunnen komen.
wat is dat lastig zeg.(straks nog maar een keer kijken.)
20140523_114048.jpg
na bijna het label klaar te hebben,bleek een zwarte achtergrond toch wel heel mooi te zijn.
hop weer alles over de kop en hier verder op borduren.dit een beetje minder dat een beetje meer en toen waren we klaar!
label werd geprint en om de kale dummy geplakt.wat is het resultaat super mooi geworden al zeg ik het zelf.
WP_20140523_15_24_41_Pro.jpg

toen de keuze van het product gemaakt en de dag was vol.
Nu is het afwachten tot al die cakes in twello staan.
zodat ik mooi een kartonnetje kan inpikken:p:p

al met al een hele gezellige en ook weer leerzame dag gehad.

Bedankt WOLFF

Mooi man, heb zelf ook meegedaan. Altijd goed als iemand van ons forum wint met deze acties!

(Edit)
Mijn ingezonden ontwerp:

vuurwerklabel wolff.png

ik heb toen de aktie bezig was er eigenlijk neit meer opgekeken,omdat ik al snel in stemmen achterliep.
ook mooi ontwerp trouwens!

Dankje :) Moet toegeven dat jouw ontwerp wat beter aansluit bij oud&nieuw, misschien dat dat ook de reden is dat het gekozen is naast het feit dat het een gewoon goed ontwerp is. In ieder geval leuk dat iemand van ons forum gekozen is!

Back
Bovenaan